خبرهای داغ:

دیدار با امام جمعه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

در آستانه روز ۱۳ آبان و بسیج دانش آموزی، مسئولین سپاه ناحیه و رئیس و جمعی از کارکنان آموزش و پرورش فیروزآباد به دیدار امام جمعه شهرستان رفتند.
کد خبر: ۹۳۸۶۳۶۶
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در آستانه روز 13 آبان و بسیج دانش آموزی، مسئولین سپاه ناحیه و رئیس و جمعی از کارکنان آموزش و پرورش فیروزآباد به دیدار امام جمعه شهرستان رفتند.

در این دیدار سرهنگ میری نژاد، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و آقای شنبدی، رئیس آموزش و پرورش فیروزآباد به ارائه برنامه های ابلاغی و در دست اجرا به مناسبت این هفته پرداختند.

درادامه، شنبدی، رئیس آموزش و پرورش، ضمن قدردانی از همکاری های بین سپاه و آموزش پرورش شهرستان به شرح اقدامات و برنامه های این پرداخت.

وی گفت: بخشی از برنامه ها مانند سخنرانی نماینده دانش آموزان بسیجی در نماز جمعه برگزار شده و برنامه هایی همانند گردهمایی روز 13 آبان با همکاری سپاه برگزار خواهد شد. او همچنین با اشاره به غیرحضوری بودن مدارس و وضعیت بیماری کرونا در شهرستان موانع اجرای برنامه ها را بیان کرد.

 سرهنگ دهقان، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان هم در ادامه، با تشکر از همکاری های قبلی آموزش و پرورش با سپاه به بیان نکاتی در رابطه با شیوه اجرای برنامه روز 13 آبان پرداخت.

در پایان جلسه حجت الاسلام بشارت، امام جمعه شهرستان، ضمن بیان مواردی در مورد چگونگی برگزاری مراسم به زندگی شهید فهمیده اشاره کرد.

وی گفت: امام خمینی(ره) در سال 43 فرمودند سربازان من در گهواره ها هستند و در سال 57 در پیروزی انقلاب اسلامی آن سربازان در سن 15 سالگی نقش داشتند. پس از پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس این سربازان با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل حماسه ها آفریدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها