تلاش مجموعه دستگاه‌های اجرایی و نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود برای مهار کرونا

شاهرود_فرماندار شهرستان شاهرود گفت: از ابتدای شیوع کرونا تمام دستگاه‌های اجرایی و نظامی و انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و اصحاب رسانه برای مقابله با کرونا تلاش کردند.
کد خبر: ۹۳۸۶۳۸۸
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

تلاش مجموعه دستگاه‌های اجرایی و نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود برای مهار کرونابه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست ستاد کرونا شهرستان شاهرود با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد:طی ۲۰ ماه گذشته که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، همواره اقدامات مناسب و ارزنده‌ای از سوی دانشگاه و کادر درمان، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه و‌مجموعه ستاد شهرستانی مدیریت مقابله با کرونا در شاهرود به انجام رسید و همچنان ادامه دارد.
فرماندار شهرستان شاهرود افزود: از موج پنجم شیوع کرونا به بعد، ما در شهرستان شاهرود دغدغه‌مند نسبت به انجام اقدامات مناسب برای جلوگیری از شیوع کرونا ورود کردیم و این مهم ادامه دارد.
او ادامه داد: برای افزایش ضریب واکسیناسیون، مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در شهرستان شاهرود افزیش یافت.
جلالی گفت: بنر‌های خوب اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص ضرورت واکسن و مهم بودن این مهم توسط شهرداری‌ها در سطح شهر نصب شد.
او تصریح کرد: تولید محتوا توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و علوم پزشکی نیز صورت گرفت تا در اختیار اصحاب رسانه برای انتشار و آگاهی بخشی در بین آحاد مردم و جامعه مورد استفاده قرار گیرد.
معاون استاندار سمنان افزود: اینکه امروز به رنگ قرمز رسیدیم، علی رغم تمامی خدمات و اقداماتی که توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شد، صورت گرفت و ما به دنبال توجیه نبوده و نیستیم و زین پس علی رغم اقدامات صورت گرفته، تلاش بیشتری برای اقدامات موثر‌تر به کار خواهیم گرفت.
او اضافه کرد: دولت همواره به دنبال این است تا در حین عادی سازی شرایط، از عادی انگاری در سطح جامعه پرهیز شود که‌ما نیز در سطح شهرستان به این مهم توجه خواهیم داشت.
جلالی ابراز کرد همانطور که استاندار تاکید داشتند، لازم است تا از ظرفیت ائمه‌جمعه و روحانیون برای تبیین ضرورت انجام واکسیناسیون و آگاهی بخشی در خصوص مقابله با ویروس کرونا استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار