مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج تفت در پیامی هفته بسیج دانش آموزی را تبریک گفت

در این پیام امده است: هفته بسیج دانش‌آموزی تجلی ایمان و اراده بزرگ مردان متدینی است که دفاع از اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و پاسداری از خون شهیدان را افتخاری بی‌بدیل می‌دانند.
کد خبر: ۹۳۸۶۴۹۵
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت،مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج تفت در پیامی هفته بسیج دانش آموزی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی
رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صد‌ها زبان و قلم ما بزرگ‌تر است خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم و خود نیز شربت شهادت نوشید.
امام خمینی (رحمت الله علیه)
هشتم آبان یاد آور از خود گذشتگی و شجاعت، رشادت و شهادت مظلومانه دانش آموز بسیجی شهید محمد حسین فهمیده است شهادتی که نقطه عطفی در طول دوران تاریخ انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس شد و روز بسیج دانش آموزی را رقم زد و به ثبت رساند.
هفته بسیج دانش‌آموزی تجلی ایمان و اراده بزرگ مردان متدینی است که دفاع از اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و پاسداری از خون شهیدان را افتخاری بی‌بدیل می‌دانند.
شکی نیست که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به علت مداخله گری‌های آمریکا در ایران و حرکت‌های توطئه آمیز در سراسر کشور بود و عملا سفارت آمریکا یک مرکز جاسوسی برای سازماندهی این گونه حرکت‌ها بود بی شک شما همان نسلی هستید که با دستان شما پیشرفت‌های زیادی برای انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد
اینجانب روز نوجوان، هفته بسیج دانش آموزی و هفته استکبار ستیزی را به همه دانش آموزان تبریک و تهنیت عرض میکنم
ومن الله توفیق

ارسال نظرات