مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ساری:

باید برای ارتقای معنویت در سپاه تلاش کرد

ساری-مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ساری هم افزایی و همدی در کار را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ارتقای معنویت در سپاه مهم ترین رسالت است و باید در این زمینه تلاش کرد.
کد خبر: ۹۳۸۶۵۴۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری با حضور حجت الاسلام و المسلمین رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا صبح امروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن فتح المبین سپاه مرکز استان برگزار شد.

سپاه

حجت الاسلام یوسف نژاد مسئول جدید دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان ساري در این مراسم،با اشاره به الهی نامه علامه حسن زاده آملی ، گفت: الهی مقام دربی مقامی است پس دراین مقام بی مقامی بمان.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان ساري با بیان اینکه دنیا و آخرت ما با ائمه و اهل بیت( ع) گره خورده است، افزود: عاقبت بخیری در گروه تبعیت از ولایت است.

حجت الاسلام یوسف نژاد، در ادامه هم افزایی و همدی در کار را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ارتقای معنویت در سپاه مهم ترین رسالت است  و باید در این زمینه تلاش کرد.

در پایان مراسم، از زحمات خالصانه حجت الاسلام نوذری مسئول سابق دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ساری تقدیر و تکریم به عمل آمد و حجت الاسلام یوسف نژاد به عنوان مسئول جدید دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری منصوب و معارفه شد.

سپاه

ارسال نظرات
پر بیننده ها