خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارمندان استان همدان تأکید کرد

ضرورت حفظ کانون خانواده‌ها و تربیت دینی

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارمندان استان همدان گفت: حفظ کانون خانواده‌ها مسئولیتی است که باید به آن بپردازیم و اگر غافل شویم نسل آینده، نسل بهینه و کارآمدی نخواهد بود و این موضوع جبران‌پذیر نیست.
کد خبر: ۹۳۸۶۶۱۳
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج همدان، حجت‌الاسلام مهدی خزایی در نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات و رابطین فرهنگی و اقامه نماز شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اهمیت تربیت دینی اظهار داشت: حفظ کانون خانواده‌ها مسئولیتی است که باید به آن بپردازیم و اگر غافل شویم نسل آینده، نسل بهینه و کارآمدی نخواهد بود و این موضوع جبران‌پذیر نیست.

وی افزود: همکاران نیازمند امیدآفرینی در تربیت دینی هستند، نقش فرزندان در نهاد مقدس خانوده که رکن بنیادین جامعه است و تمام پیشرفت‌های علمی بدون تردید از فرزندان آغاز می‌شود.

*انجام درست وظایف و پیگیری به موقع کارها تا حصول نتیجه بخشی از تفکر انقلابی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: انجام درست و باکیفیت وظایف و پیگیری به موقع کارها تا حصول نتیجه، بخشی از تفکر انقلابی است.

شیرزاد جمشیدی با تأکید بر ترویج تفکر انقلابی در مجموعه افزود: پاسخگویی به ارباب رجوع باید به موقع و محترمانه انجام شود.

وی فرهنگ سازمانی و اخلاق اداری را از دیگر مباحث مهم عنوان کرد و گفت: همه ما باید برنامه مدونی داشته باشیم و به سمت اخلاق اسلامی حرکت کنیم تا کاستی‌ها برطرف شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به کسب رتبه‌های برتر شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در مباحث فرهنگی و نماز ادامه داد: وظیفه اصلی شرکت تأمین برق پایدار و مطمئن برای مردم است اما در کنار این وظیفه ذاتی و تخصصی همواره در حوزه‌های فرهنگی، نماز، بسیج، روابط عمومی، ایثارگران و... توانسته‌ایم رتبه‌های برتر را کسب کنیم.

وی تأکید کرد: هر گونه هزینه در زمینه مباحث فرهنگی، سرمایه‌گذاری است چراکه نتایج آن به شرکت و همکاران برمی‌گردد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی و راهیابی ۸ نفر از فرزندان همکاران به مرحله کشوری، مسابقات کتابخوانی نماز و نهج‌البلاغه، برپایی نمایشگاه کتاب، جمع‌آوری نذورات و تهیه بسته‌های لوازم تحریر برای دانش‌آموزان نیازمند و... از جمله برنامه‌های اجرایی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات