خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر:

هفته بسیج دانش آموزی فرصتی است برای ترویج فرهنگ بسیجی است

سرهنگ گله داریان گفت: هفته بسیج دانش آموزی فرصتی است برای ترویج فرهنگ بسیجی؛ و شهید حسین فهمیده الگویی است برای دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۳۸۶۶۷۸
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی، غباررویی قبور مطهر شهداء با حضور محمدی فرماندار شهرستان مهر، سرهنگ پاسدار علی گله‌داریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر، مسئولین ادارات شهرستان و جمعی از دانش آموزان بسیجی دختر و پسر شهر مهر در محل گلزار شهدای مرکزی شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم پس از اجرای چند برنامه توسط حوزه بسیج دانش آموزی، سرهنگ پاسدار علی گله داریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهرضمن تقدیر و تشکر از حضور همه مسئولین ادارات، نهادها و دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم، طی سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دانش آموز بسیجی شهید حسین فهمیده و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی فرصتی برای ترویج فرهنگ بسیجی و شهید حسین فهمیده الگویی برای دانش آموزان است.

وی افزود: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، جوانان و نوجوانان زیادی جانانه و شجاعانه تا پای جان در برابر دشمن ایستادند و پس از ۸ سال نبرد، سرانجام ایران اسلامی با تقدیم هزاران شهید پیروز این میدان شد.

هفته بسیج دانش آموزی فرصتی است برای ترویج فرهنگ بسیجی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر اظهار داشت: بسیجی شهید حسین فهمیده یکی از هزاران بسیجی با ایمان و مخلصی بود که در جنگ تحمیلی وارد میدان نبرد شد و با شهادت خود، درس از جان گذشتگی، ایثار و شجاعت را به همه آموخت.

سرهنگ گله داریان در ادامه افزود: شهید حسین فهمیده، دانش آموز سیزده ساله ای که در دوران دفاع مقدس برای دفاع از وطن ایستاد و با بستن نارنجک به دور کمر خویش، خود را به زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید و با نثار جان خویش الگویی برای نسل‌های آینده شد.

به گزارش بسیج، در پایان شرکت کنندگان در این مراسم با تقدیم گل و گلاب و نثار فاتحه بر ادامه راه سرخ این اسطوره سازان به حق، پیوسته تاکید کردند.

هفته بسیج دانش آموزی فرصتی است برای ترویج فرهنگ بسیجی است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار