پیام فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی/ بسیج دانش آموزی طلایه دار تمدن سازی اسلامی است

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی هفته بسیج دانش آموزی را به دانش آموزان خدمتگزاران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۳۸۶۶۹۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر شهدای اسلام و انقلاب

سلام و درود خدا بر 446 شهید والامقام دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد

سلام و درود خدا بر رهروان راستین راه شهدا خصوصا شما دانش آموزان عزیز.

*دانش آموزان* ، نهال انقلاب و آینده سازان میهن اسلامند، بار سنگین استقلال کشور، به دوش دانش آموزانی است که با تلاش امروز عظمت فردا را رقم می زنند و از حال به آینده پل می زنند.

الگوی تمدن سازی اسلامی بدون توجه عمیق و دقیق به محیط پرورش و تربیت دانش آموز شدنی نیست و امروز بسیج دانش آموزی طلایه دار و پیش قراول این حرکت مقدس به شمار می رود.

*بسیج دانش آموزی* با نگاه تمدنی، ایمان، علم، شجاعت، خلاقیت، جهاد، شور و شعور را درهم آمیخته است و بستری است برای رشد و شکوفایی استعداد همه دانش آموزان.

فرزندان عزیزم؛ هنوز هم درگیر جنگیم و دشمن در حال هجوم، اما از مرزی دیگر با سلاحی دیگر و نیروهای دیگر و هدف دشمن اعتماد به نفس، باورها و اعتقادات شماست و ما به استعداد و پتاسیل تک تک شما نوجوانان بسیجی *ایمان داریم که پیشرفت های خیره کننده ای به دست شما برای انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد. ان شاءالله*


روز بزرگداشت مقام شما دانش آموزان عزیز و مجاهدین بسیجی بلند آتیه بر همه مردم مبارک و تهنیت باد.

*سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل*
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار