خبرهای داغ:

مجمع استادیاران صالحین استان سمنان برگزار شد

دومین مجمع استادیاران صالحین استان سمنان در سال 1400 در قالب اردوی خانوادگی از تاریخ چهارم لغایت ششم آبان ماه 1400 در مشهد مقدس برگزارگردید.
کد خبر: ۹۳۸۶۷۷۱
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛دومین مجمع استادیاران صالحین استان سمنان در سال 1400 در قالب اردوی خانوادگی از تاریخ چهارم لغایت ششم آبان ماه 1400 در مشهد مقدس برگزارگردید.

درابتدای این جلسه حجت الاسلام طوسی معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان سمنان گزارشی از وضعیت شبکه تربیتی استان ارائه و در ادامه سردار دامغانی فرمانده محترم سپاه قائم آل محمد(عج) به تشریح و تبیین برنامه های صالحین در سطح استان و جهاد تبیین پرداختند.
همچنین حجت الاسلام مطیعی نماینده محترم ولی فقیه دراستان سمنان ضمن تاکید بر رشد و اعتلای صالحین در سطح پایگاه ها و رده های بسیج ،جدیت و پیگیری ائمه محترم جمعه و استادیاران صالحین را خواستار شدند.
در این جلسه حجت الاسلام امام پور مدیر محترم شبکه تربیتی معاونت تعلیم وتربیت سازمان بسیج کشور نسبت به پویایی شبکه و ارتباط ارکان تاکید نمودند.
ایشان خاطر نشان کردند:نشر و تبیین منظومه فکری امامین انقلاب برای محتوای صالحین بسیار اثرگذاربوده و اهتمام و مطالبه گری استادیاران صالحین از ارکان پایین دست موجب پویایی گروه های صالحین می گردد.

مجمع استادیاران صالحین استان سمنان برزگار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها