مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور:

باید بستر حضور فعال بانوان ورزشکار را فراهم کنیم

مهدی میرجلیلی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی ایرانی باید با محوریت بانوان صورت بگیرد گفت: باید بستر حضور فعال بانوان ورزشکار را فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۶۷۸۴
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
باید بستر حضور فعال بانوان ورزشکار را فراهم کنیم
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، مهدی میرجلیلی، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور در حاشیه برگزاری اختتامیه مسابقات تیراندازی خواهران سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار داشت: یکی از مواردی که با ورزش به آن دست می‌یابیم، ارتقا سلامت، آمادگی جسمانی و مهارت است که نیاز جامعه به ویژه بانوان خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور با بیان اینکه به گفته امام خمینی(ره) ورزش اسلحه است و این اسلحه باید در دستان فرد صالح باشد عنوان کرد: اگر ما بخواهیم از کشور و دینمان دفاع کنیم باید نیروی انسانی توانمند و قوی داشته باشیم؛ اگر خواهران ما در حوزه ورزش فعال باشند و با رعایت شئونات اسلامی به ورزش بپردازند، هم می توانند جایگاه زن مسلمان را در دنیا معرفی کنند و هم می‌توانند فرزندانی سالم و بانشاط تربیت کنند که برای حفظ و حراست، از اسلام، انقلاب و آرمان‌های نظام موثر باشند.

وی افزود: اگر ما بخواهیم سبک زندگی ایرانی - اسلامی و فعال همراه با شئونات اخلاقی و اسلامی داشته باشیم باید محور توسعه ورزش و فرهنگ عمومی بانوان ورزشکار باشند.

 
انتهای پیام//
 
 
ارسال نظرات