جمعی از بسیجیان خانه هلال اسلامیه با امام جمعه تفت دیدار کردند

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه 13 آبان جمعی از بسیجیان اعضای خانه هلال اسلامیه با حضور در دفتر امام جمعه با "حجت الاسلام گلوردی" دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۰۴
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه 13 آبان ، "گلشن" رئیس هلال احمر شهرستان تفت و جمعی از بسیجیان اعضای خانه  هلال اسلامیه با حضور در دفتر امام جمعه با "حجت الاسلام گلوردی" دیدار کردند.

امام جمعه ضمن خیر مقدم و خوش امد گویی گفت: هلال احمر یکی از مراکز خدماتی بسیار شریف و بسیار خدمتگزار هست و کار بسیار مقدسی است و باید قدر آن را بدانیم.

حجت الاسام گلوردی خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار نامیده می‌شود و روز تاریخی دیگری چون  روز شهادت شهید بزرگوار "شهید محمد حسین فهمیده" وجود دارد  که متأسفانه درس "حسین فهمیده" را از کتاب‌ها حذف کردند  و باید دوباره برگردد.

وی در ادامه افزود: ما باید از این نوجوان بسیجی درس بگیریم یعنی ما نسبت به دشمن باید حالت تهاجمی داشته باشیم حالت انفعالی نباید داشته باشیم حتی حالت دفاعی هم نباید داشته باشیم این درسی است که ما باید از مسائل انقلابی بیاموزیم .

 




ارسال نظرات