خبرهای داغ:
در راستای ارتقا سطح آمادگی ادارات در مقابل با پیشامد‌های ناگهانی؛

رزمایش پدافند غیرعامل بامدیریت صحنه سپاه شهرستان البرز برگزار شد

رزمایش پدافند غیرعامل بامدیریت صحنه سپاه شهرستان البرز، در راستای ارتقا سطح آمادگی ادارات در مقابل با پیشامد‌های ناگهانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۹۹
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، رزمایش پدافندغیرعامل شیمیایی بامدیریت صحنه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با حضور سید جمال حسینی مسئول پدافند غیر عامل استان، نصیری فرماندار شهرستان البرز و مسئولین استانی و شهرستان و و فرماندهان نظامی و انتظامی و یگان های امدادی و یگان های جنگ نوین استان اجرا شد.


سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز در این رزمایش که در راستای ارتقا سطح آمادگی ادارات در مقابل با پیشامد‌های ناگهانی، رزمایش پدافند غیرعامل به همت دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد بیان کرد: پدافند غیرعامل با مفهوم کلی دفاع در برابر تهاجم بدون سلاح و درگیری مستقیم نظامی موضوعی بنیادی است.

وی گفت: این رزمایش گستره و وسعت آن تمام زیرساخت‌های شهرستان را در موضوعات مختلف همچون صنایع شیمیایی انبارهای مواد غذایی و دارویی و سایر مراکز مهم شهرستان تحت‌ تأثیر قرار می‌دهد.

طاهرخانی افزود: همچنین با اجرای صحیح پدافند غیرعامل تقدیر خسارات و تلفات مراکز جمعیتی و صنعتی و اداری شهرستان را در برابر تهاجمات دشمن اعم از نظامی و غیرنظامی حملات سایبری و همچنین در مقابل بلایای طبیعی مانند طوفان سیل و زلزله در پی دارد و لازم است برای حفظ سرمایه های ملی توجه خاص و ویژه‌ای به دفاع غیر عامل نموده و در راهبرد دفاعی کشور جایگاه ارزشمندی برای آن قائل شد.

گفتنی است این رزمایش با مدیریت صحنه سپاه ناحیه سپاه ناحیه بسیج امام رضا(ع) اجرا شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار