خبرهای داغ:

مسجد صاحب الزمان (عج) و حسینیه ابوالفضل العباس (ع) در شهرستان سرخه بازسازی شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد گفت: مسجد صاحب الزمان (عج) و حسینیه ابوالفضل العباس (ع) با حضور جهادگران بسیجی روستا عبدالله آباد در سرخه مرمت و بازسازی شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۹۳۵
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مسجد صاحب الزمان (عج) و حسینیه ابوالفضل العباس (ع) روستا عبدالله آباد در شهرستان سرخه با حضور و مشارکت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا مرمت و بازسازی شد.

اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در حاشیه اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از اهداف بسیج محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات در روستاهای منطقه است که در همین راستا با حضور موثر بسیجیان اقدامات خوبی انجام شده است.

او افزود: در این راستا مرمت و زیباسازی مسجد صاحب الزمان (عج) و حسینیه ابوالفضل العباس (ع) روستای عبدالله آباد از جمله کارهایی بود که با حضور داوطلبانه و خودجوش10 نفر از بسیجیان انجام شد.  

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در ادامه اضافه کرد: بسیجیان جهادگر این پایگاه در طرح جهادی دیگری اقدام به مرمت و بازسازی جاده های این روستا در جهت ایجاد سهولت در عبور و مرور کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار