خبرهای داغ:

رشادت های رزمندگان باید به نسل امروز منتقل شود

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه گفت: امروز جوانان ما باید با رشادت ها و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند تا این فرهنگ برای نسل آینده زنده بماند.
کد خبر: ۹۳۸۶۹۳۸
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف تجلیل از زحمات از رزمندگان سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج  سپاه ناحیه سرخه و جمعی دیگر از همراهان با ابراهیم ادهم نژاد، محمود معصوم، مهدی اخوان، اسماعیل جمال، محمد حمزه و خلیل یعقوبی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان سرخه دیدار کردند.

سرگرد مهدی ادهم در جمع رزمندگان اظهار کرد: رزمندگان اسلام قهرمان مردم و سرباز ولایت مدار امام راحل و شاگردان یک مکتب بودند. دفاع مقدس دستاوردهای بسیاری برای ایران اسلامی داشت.

او افزود: انگیزه رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس، دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامیت ارضی و ناموس کشور بود که امروز به واسطه آن شهدا، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان به عنوان الگو و اسوه هستند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در ادامه اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه عظیمی است که باید برای نسل‌های آینده سرمایه گذاری و از آن استفاده شود.

ادهم بیان داشت: امروز جوانان ما باید با رشادت ها و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند تا این فرهنگ برای نسل آینده زنده بماند.

او در خاتمه تاکید کرد: باید فرهنگ ایثارگری و شهادت، ولایت‌پذیری و معنویت رزمندگان، شهدا و جانبازان به نسل جوان منتقل و ترویج شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار