خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان:

شهدا این درس را در مکتب امام خمینی (ره) آموخته بودند که در میدان جنگ اگر کوهها بجنبند تو نباید بجنبش در بیایی.

کد خبر: ۹۳۸۶۹۴۹
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ،حجت الاسلام و المسلمین حسین اسدی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در جمع وابستگان و خانواده محترمشان در کنار مزار شهدای گمنام این شهرستان به ایراد سخن پرداخت .

ایشان ضمن قدردانی از حضور وابستگان سپاه و خانواده آنان اذعان داشت : اگرمولفه های قدرت نرم انقلاب اسلامی را احصاء کنیم عبارتند از : ولایت فقیه ، اتحاد ملی ، بصیرت ، فرهنگ استقامت ، تقویت ایمان ، عزم راسخ برای دفاع از انقلاب اسلامی ، آمادگی پاسخ به هر تهدیدی با قدرت کامل ، حفظ و فعال سازی ارزشهای الهی ، دفاع ملی ، ظلم ستیزی ، استکبار ستیزی ، حمایت از مظلوم و... همه ی این مولفه ها در شهیدان ما تبلور عینی یافته است.

وی درادامه خاطرنشان کرد: آنها این درس را در مکتب امام خمینی (ره) آموخته بودند که در میدان جنگ اگر کوهها بجنبند تو نباید بجنبی ، در روایت است که : المومن کالجبل الراسخ و المومن کزبر الحدید ، شهیدان ما هرگز به دشمن پشت نکردند و همچون شهیدان گمنام این سرزمین نام و نشان در گمنامی یافتند، در برابر دشمنان نستوه و شکست ناپذیر بودند اما از سوی دیگر برای مومنان خاضع و خاکی بودند و بالهای تواضع آنها در همه جا باز بود آنها آبدیده میدانهای سختی بودند و معتقد بودند که دریای آرام هرگز از کسی ناخدای قهرمان درست نکرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار