خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا :

نماز واجب ترین فریضه امت ها و مشکل گشای همه مسائل است

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی گفت: نماز واجب ترین فریضه امت ها و یک امر بسیار مهمی در دین مبین اسلام است.
کد خبر: ۹۳۸۶۹۷۷
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵

نماز واجب ترین فریضه امت ها و مشکل گشای همه مسائل است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در همایش گرامیداشت نماز که در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، گفت: خلقت و هدایت دو نعمت گرانبهای خداوند متعال به انسان است و هدف از خواندن نماز این است که ما خداوند تبارک و تعالی را عبادت و بندگی کنیم. 

وی افزود: از بدو خلقت انسان که ۱۲۴هزار پیغمبر آمده اند،همه آنها بحث نماز را داشته اند و به امت خود نماز را ارائه کرده اند و خداوند این فریضه نماز را بر امت آنها واجب کرده است. 

ایمانی ادامه داد: در روایتی داریم که پیغمبر وقتی وارد شام میشد هنگام نماز همه ی کارهای خود را رها می‌کرد و به این فریضه ی الهی می‌پرداخت. 

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: خداوند تبارک و تعالی به ما اشاره می‌کند و راه را به ما نشان‌میدهد که هرجا مشکلی داریم نماز بخوانیم چرا که نماز علاوه بر اینکه انسان را به صعود میرساند باعث رفع تمام مشکلاتی میشود که ما در زندگی داریم. 

وی در پایان تأکید کرد: نماز میتواند مشکل گشا برای تمام مشکلات ما باشد و نماز اول وقت شاه کلید است و هر‌مشکلی که داشته باشید اگر اهمیت به نماز اول وقت بدهید آن مشکل شما حل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار