خبرهای داغ:
راوی مؤسسه سیره شهدای قم:

جوان امروز در مقابل جنگ دیدگاه قرار گرفته است/شهدا نماد استقلال و ایستادگی هستند

همدان-راوی مؤسسه سیره شهدای قم با بیان اینکه دیروز جنگ در مرزهای خاکی، دریایی و آسمانی بود، گفت: جوان امروز در مقابل جنگ دیدگاه قرار گرفته که جنگ مغزها است و دشمن به دنبال تغییر ذائقه زندگی‌ها است.
کد خبر: ۹۳۸۶۹۸۵
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی میراکبری در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز همدان که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان برای سه کشور فارسی زبان با جمعیت ۱۱۲ میلیون نفر ۱۶۳ شبکه برنامه می‌سازند.

وی با بیان اینکه دیروز جنگ در مرزهای خاکی، دریایی و آسمانی بود و جوانان با ادوات جنگی جنگیدند، گفت: جوان امروز در مقابل جنگ دیدگاه قرار گرفته که جنگ مغزها است و دشمن به دنبال تغییر ذائقه زندگی‌ها است.

راوی مؤسسه سیره شهدای قم با تاکید بر اینکه فقط هزینه سالیانه بی بی سی فارسی ۲۲ میلیون دلار است، عنوان کرد: همه این تلاش‌ها و هزینه‌ها برای این است که اسلام و اخلاق را مخالف منافع خود می‌داند.

وی با بیان اینکه مایکل براون در کتاب جدایی مکاتب الهی می‌نویسد اگر می‌خواهید ایران اسلامی را زمین‌گیر کنید یاد و خاطره شهدا را از آنها بگیرید، ابراز داشت: ایستادگی‌های شهدا و مدافعین حرم باعث ابقا رزمندگانی همچون سردار سلیمانی شد.

میراکبری با اشاره به کتاب پیروزی بدون جنگ ریچارد نیکسون گفت: در حال حاضر در جنگ عقیده‌ها قرار گرفته ایم و دشمنان از اسلام هراس دارند.

وی با بیان اینکه در اسلام زنان جایگاه ویژه‌ای دارند، گفت: زنان در کشورهای غربی به حال زنان ایرانی غبطه می‌خورند.

راوی مؤسسه سیره شهدای قم با بیان اینکه ویل دورانت مبانی سبک زندگی اسلامی، مدیریت رحمانی و کرامت انسانی در اسلام را خطرناک می‌داند، گفت: دانش‌آموزان ما باید با این مبانی آشنا شوند.

وی گفت: فرانسیس، زن مسیحی روزنامه‌نگار آمریکایی خطاب به زنان مسلمان می‌گوید کشورهای غربی سعی دارند با فیلم‌ها و نماهنگ‌های شهوت انگیز ما زنان را به دروغ شاد و راضی نشان دهند، بدانید بیشتر ما شاد نیستیم و میلیون‌ها نفر از ما داروهای ضد افسردگی مصرف می‌کنیم و از شغل‌هایمان متنفریم.

میراکبری با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب را بازگو نمی‌کنیم و نداشته‌های انقلاب را بوق و کرنا می‌کنیم، گفت: شهدایی مانند سردار همدانی در جنگ عقیده ایستادند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه پرچم آمریکا را که نماد استکبار است، بسوزانید، گفت: برای حقانیت اسلام و استکبارستیزی استقامت کنید.

راوی مؤسسه سیره شهدای قم خطاب به مسئولین گفت: اگر در جامعه امروز صاحب مقام و درجه و امضا شده‌اید مدیون شهدا هستید.

وی با بیان اینکه شهدای فرهنگی و دانش آموز علاوه بر آموزش و تربیت انقلابی، جهادی عمل کردند، با اشاره به خاطرات شهدا عنوان کرد: شهدا نماد استقلال و ایستادگی هستند هر شهید ۷۰ نفر را شفاعت می‌کند.

میراکبری با بیان اینکه شهدا برای ناموس و حجاب، درس و دانشگاه را رها کردند و رفتند، عنوان کرد: دختران ما در قبال خون شهدا مسئول هستند.

وی با بیان اینکه شهدا پای ولایت ایستادند، تاکید کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا باید مستمر باشد چرا که مبانی حضرت زهرا (س) گفته می‌شود.

راوی مؤسسه سیره شهدای قم با بیان اینکه برای حفظ اسلام و انقلاب در مقابل تحریم و تهدیدها می‌ایستیم، خاطرنشان کرد: رسالت انبیا، انسان‌سازی است و ما پای این انقلاب و اسلام تا ظهور حضرت حجت(عج) می‌ایستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات