مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پیامی ضمن دعوت از آحاد ملت برای حضور در مراسم ۱۳ آبان امسال، تاکید کرد: تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود.
کد خبر: ۹۳۸۶۹۸۶
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پیامی ضمن دعوت از آحاد ملت برای حضور در مراسم ۱۳ آبان امسال، تاکید کرد: حوزه و دانشگاه همانند گذشته، متحد و استوار و در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم، دست از مقابله با استکبار جهانی بر نداشته باقدرت مسیر گذشته خود را دنبال می‌کنند. حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان و استعمارگران است.

تویسرکانی گفت: تسخیر لانه جاسوسی از نقاط عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است که ثمرات آن بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: امام خمینی (ره) با حمایت از دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا در ایران به جهانیان نشان دادند که انقلاب اسلامی در جهت استقلال طلبی و قطع ید از مستکبران و سلطه طلبان، با هیچ کس تعارف ندارد.

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: سفارت آمریکا مرکزی برای طراحی و اجرای توطئه علیه ملت ایران بود که پس از دستیابی به اسناد این سفارتخانه بسیاری از حقایق روشن شد. سفارت آمریکا در طراحی کودتا‌ها و آشوب ها، نقش آفرینی کرده و به دنبال نفوذ در کشور برای استمرار سلطه گری خود بود.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در ادامه گفت: بیاینه الجزایر نیز به خوبی نشان داد که ایالات متحده آمریکا نه تنها به هیچ عرف دیپلماتیکی پایبند نیست، بلکه با بدعهدی و زیاده خواهی تنها به دنبال استعمار و استثمار ملل دیگر است که با حماسه ۱۳ آبان به هدف خود نرسید.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود که به ملت ایران نشان داد آمریکا همواره علیه منافع و امنیت کشورمان فعالیت می‌کرده است. اقدام تحسین برانگیز دانشجویان پیرو خط امام، خط بطلانی بر تفکرات واهی سردمداران آمریکایی بود.

ارسال نظرات