حضور دانش آموزان در بسیج باعث تربیت دینی می‌شود

شاهرود_ امام جمعه بیارجمند گفت: دانش آموزان اگر از ابتدا در محضر بسیج باشند تحت تربیت دینی قرار می‌گیرند و سرباز امام عصر (عج) خواهند بود.
کد خبر: ۹۳۸۷۰۷۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمد احمدی در دیدار با مسئولین سپاه شاهرود به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با تبریک این هفته با بیان اینکه پیامبر و ائمه بهترین الگو برای همه بشریت هستند چرا که قول و فعل یکسان عمل می‌کردند، افزود: امروز سپاه و بسیج مروج شعائر دینی هستند و در راستای تحقق اهداف اسلام و انقلاب در قول و فعل عمی می‌کنند.
او با اشاره به حدیثی از امام علی (ع)، گفت: (العلمُ سلطان) و این بدان معناست که علم و دانش بهترین قدرت است که البته باید همراه با تقوا باشد و نباید لحظه‌ای را در کسب علم از دست داد.
امام جمعه بیارجمند با بیان اینکه بهترین کتاب برای مطالعه قرآن است چرا که معجزه آن این است که هر انسانی می‌تواند از آن بهره ببرد و دشوار نیست، افزود: دانش آموزان اگر از ابتدا در محضر بسیج باشند تحت تربیت دینی قرار می‌گیرند و سرباز امام عصر (عج) خواهند بود.
در این دیدار حجت الاسلام موسوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خبر شناسایی یکی از شهدای گمنام بیارجمند به امام جمعه ابلاغ کرد و بر توجه به تعلیم و تربیت نسل نوجوان و جوان تاکید کرد.
علی اکبر اشرفی فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان نیز گزارشی از برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی ارائه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار