خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
همدان-مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی یک تشکل امین، متدین و انقلابی است با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: بسیج دانش‌آموزی بالقوه تمام بسیج است.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۰۴
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

محمدتقی امیدی‌ساکت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی با اشاره به ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید در کشور و  یک هزار و ۷۶ شهید در استان همدان اظهار داشت: از هر ۱۱ شهید کشور یک شهید و از هر هشت شهید استان یک شهید دانش‌آموز است.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهید دانش‌آموز بسیجی «محمدرسول رضایی»، شهید شاخص سال بسیج دانش‌آموز استان همدان گفت: این شهید بزرگوار در وصیت‌نامه خود آوده است در تشییع جنازه‌ام پرچم آمریکا را به آتش بکشید تا همه مردم بدانند یک ضد آمریکایی و تابع ولایت فقیه هستم و این راز چرایی نصب تصویر شهید «رضایی» در اتاق رهبر معظم انقلاب است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی یک تشکل امین، متدین و انقلابی است با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر بسیج دانش‌آموزی مبدا حرکت هر بسیجی باشد آنگاه بسیج دانش‌آموزی موجب رشد و تعالی بسیج خواهد شد، گفت: بسیج دانش‌آموزی بالقوه تمام بسیج است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی از ۷ آبان ماه شروع شده و تا ۱۳ آبان ادامه دارد، عنوان کرد: در طول این هفته ۹ برنامه خاص کشوری، ۲۹ استانی و ۳۶۸ برنامه شهرستانی و در مجموع ۴۰۶ برنامه در سطح استان اجرا خواهد شد.

امیدی ساکت با اشاره به نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در دفاع مقدس گفت: بیش از ۵۵۰ هزار دانش‌آموز بسیجی در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و از این تعداد از ۲ هزار و ۸۳۴ دانش‌آموز مفقود الاثر و جانباز و ۲ هزار و ۴۳۳ تن اسیر شدند.

وی با بیان اینکه شعار بسیج دانش‌آموزی «دانش‌آموز انقلابی در مدرسه انقلابی» است، ابراز داشت: نوجوانان انقلابی پیشگامان گام دوم و نقش‌آفرین در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه سند تحول بنیادین از نگاه مقام معظم رهبری یک نقشه راه تربیتی برای تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب است، عنوان کرد: اجرایی شدن گام دوم انقلاب امروز رسالت دانش‌آموزان بسیجی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث مقابله با کرونا توسط دانش‌آموزان گفت: مبلغ ۱۰۳ میلیارد و ۸۸۱ میلیون و ۴۱۰ هزار ریال نقدی کمک کرده‌اند.

امیدی افزود: تعداد یک هزار و ۲۶۸ گوشی اندروید و تبلت برای دانش‌آموزان کم بضاعت تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه رسالت دانش‌آموز بسیجی این است که باید در صحنه باشد تا فضیلت‌ها و ارزش‌های انقلاب محفوظ بماند، خاطرنشان کرد: امروز رسالت دانش آموزان بسیجی ما خوب درس خواندن است که همان وظیفه‌شناسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات