خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين؛
امیری گفت: رویداد تولید محتوا دیجیتال فضای مجازی بسیج در چهار محور و موضوع خدمت به مردم، صرفه‌جویی، امید به زندگی و قزوين شهر هوشمند آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۲۵
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

قزوین- مرتضی امیری مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين در حاشیه برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین که به صورت سراسری و برای سومین سال در کشور برگزار می شود بیان کرد: نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوين و سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بطور همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی گفت: این رویداد از روز ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه برگزار به مدت ۴۸ ساعت در حال برگزاری است و هم اینک روز نخست آن رویداد سراسری آغاز شده است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين اظهار کرد: رویداد تولید محتوا دیجیتال فضای مجازی بسیج در سه حوزه انیمیشن، نرم افزار و بازی‌های تلفن همراه صورت گرفته و تیم‌های شرکت کننده در این رویداد طی چهار محور و موضوع خدمت به مردم، صرفه‌جویی، امید به زندگی و قزوين شهر هوشمند به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دو موضوع اساسی و راهبردی با عنوان خدمت به مردم و امید آفرینی جزء مؤلفه‌های خطیر بیانیه گام دوم انقلاب است و لذا بعنوان موضوعات اساسی در این رویداد مطرح شده است تولیدگران باید پیرامون این موضوعات به رقابت بپردازند.

امیری اضافه کرد: در ثبت نام اولیه بیش از ۲۰ تیم تأیید شده که همزمان با هم به رقابت می‌پردازند که به تفکیک ۱۳ تیم در حوزه انیمیشن و پویانمایی، ۶ تیم در حوزه نرم‌افزار های تلفن همراه و یک تیم در حوزه بازی در رویداد حضور پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به قوانین رویداد افزود: تیم‌های مذکور از بین ۲ تا ۵ نفر بوده اما با توجه به فضا سازی این مجموعه غالبا تیم‌ها بصورت ۳ نفره و تعداد معدودی ۲ نفره هم در نظر گرفته شده اند.

گفتنی است تعداد نفراتی که در ۲۰ تیم حاضر در این رویداد شرکت نموده‌اند ۵۰ نفر است.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها