پیام مشترک مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه کربلا به مناسبت ۱۳ آبان:

استکبارستیزی ایران به الگوی جهانی تبدیل شده است

ساری- در پیام مشترک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا آمده است:شعله‌های آمریکا ستیزی و استکبار ستیزی ملت ایران با شعار راهبردی مرگ بر آمریکا، تا نابودی استکبار روشن‌تر از گذشته خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۴۷
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

استکبارستیزی ایران به الگوی جهانی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز استکبارستیزی سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا پیام مشترکی صادر کردند. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۳ آبان ماه یادآور رخداد‌های بزرگ تاریخی و نشان دهنده دست خباثت آلود آمریکای جنایتکار در ماجرای تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانه دانش آموزان حماسه ساز انقلابی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ از جمله حوادثی هستند که ملت بزرگ و غیور ایران برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی استکبار ستیزی را به رخ جهانیان کشیده اند.

شکست‌های پی در پی آمریکا در چهل سال دشمنی با انقلاب و نظام اسلامی ایران و اعتراف سردمداران دولت‌های مستکبر، نسبت به ناکارآمدی نقشه‌ها و ترفند‌های شیطانی برعلیه نظام اسلامی، مبین، هوشیاری، بصیرت مثال زدنی ملت بزرگ و انقلابی ایران است که با تبعیت از ولایت فقیه در برابر تمامی هجمه ها، توطئه‌ها و فتنه‌های استکباری، انسجام و وحدت درونی را حفظ کرده است و توانسته تهدید‌ها و تحریم‌ها را به فرصتی برای رشد و بالندگی و پیشرفت نظام اسلامی تبدیل کند و موتور محرکه و الگوی جامعی برای شکل گیری نهضت جهانی مقاومت و ظلم ستیزی در سطح دنیا باشد.

کینه توزی و دشمنی استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل که دشمن شماره یک ایران اسلامی هستند، تمامی ندارد لذا شعله‌های آمریکا ستیزی و استکبار ستیزی ملت ایران با شعار راهبردی مرگ بر آمریکا، تا نابودی استکبار روشن‌تر از گذشته خواهد بود.

ملت بزرگ ایران با الهام از آموزه‌های جاودان حضرت‌امام (ره) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، تحت تاثیر جنگ تبلیغاتی و پروپاگاندای رسانه‌ای غرب برای کم رنگ ساختن استکبارستیزی قرار نخواهد گرفت و با حفظ اصول و مبانی انقلاب اسلامی، پیشتازی خود را در مصاف با مستکبران عالم حفظ خواهند کرد.

سپاه کربلا استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان ماه در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) اعلام می‌دارد، عامل اصلی مشکلات منطقه به ویژه جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی شیطان بزرگ آمریکا است و تا نابودی و ریشه کردن فتنه و تشکیل تمدن نوین اسلامی اجازه عرض اندام به جریان تحریف و نفوذ در داخل کشور را نخواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار