مسوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هراس واقعی دشمن از سلاح ها و ادوات نظامی و دفاعی کشور ما نیست بلکه روحیه جهادی استکبارستیزی مردم ایران به ویژه جوانان، دشمنان را به ستوه آورده است.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۷۷
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار احمد حق طلب روز چهارشنبه در حاشیه کارگاه آموزشی با حضور مسوولان و اعضای ستاد کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام، اظهار داشت: روحیه ایثار، شهادت طلبی، مبارزه با استکبار جهانی و جسارت جوانان نسل بعد از جنگ ایران اسلامی برگرفته از همان آرمان های دفاع مقدس و جوانان آن دوره است که با اراده آهنین و اتکا به نیروی ایمان خود به مصاف دشمن تا بن دندان مسلح رفتند.

وی افزود: دستاوردها و آرمان های به یادگار مانده از دفاع مقدس و ترویج این فرهنگ ناب، غنی و انسان ساز باعث مقاومت و ایثار مردم در برابر دشمنان و زیاده خواهان شده است و برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا در تعمیق بخشی اهداف والای دفاع مقدس در تار و پود جامعه نقشی اثرگذار و بی بدیل دارد.

مسوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: تاکنون با احتساب استان ایلام ۲۹ کنگره ملی شهدا ( در استان کرمانشاه هنوز کنگره برگزار نشده است) و همچنین یادواره های بزرگداشت شهدای اقشار و اصناف مختلف برگزار شده است تا یاد و نام شهدا و فداکاری ایثارگران و رزمندگان جنگ تحمیلی همیشه زنده بماند.

حق طلب در خصوص کنگره استان ایلام هم توضیح داد: این کنگره باتوجه به برنامه های در دست اقدام یا اجرا شده در راستای کنگره، بدون شک برنامه ای شاخص و قابل توجه در استان خواهد شد و در کنار اجلاسیه ها ارائه خدمات عالم المنفعه عمومی به نام و یاد شهدا در پربار شدن این کنگره تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: ایلام در زمره استان های درگیر مستقیم در جنگ تحمیلی است که حتی طبق اسناد و شواهد جنگ در این استان زودتر از سایر نقاط کشور شروع شد و انتظار می رود یک کنگره باکیفیت و متفاوت تر از دیگر استان ها برگزار شود.

 دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از دیگر برنامه های سردار حق طلب در استان ایلام بود.

این کارگاه آموزشی با حضورفرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد و سردار محمد عبدالله پور بخشی از تجارب برگزاری کنگره ملی گیلان را در اختیار مسوولان استان ایلام قرار داد.

کنگره ملی سرداران و سه هزار شهید استان ایلام چهارم آذرماه آغاز می شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات