آیین نمادین زنگ استکبار ستیزی و پدافند غیر عامل در دشتی برگزار گردید

آیین نمادین زنگ استکبارستیزی در دبیرستان علامه جعفری شهر خورموج برگزار شد
کد خبر: ۹۳۸۷۱۸۶
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی: آیین نمادین زنگ استکبار ستیزی با حضور مقامات اداری شهرستان دشتی و دانش آموزان در دبیرستان علامه جعفری خورموج برگزار شد .

در این آیین فرماندار دشتی اظهار کرد : هر اقدام غیر مسلحانه ای که موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی ، ساختمانها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن گردد، پدافند غیر عامل خوانده می شود.

عبدالله نادری با اشاره به حمله سایبری چند روز گذشته دشمن به تاسیسات سوخت رسانی کشور گفت: هدف از اجرای طرح های پدافند غیر عامل کاستن از آسیب پذیری نیروی انسانی و تجهیزات حیاتی و حساس و مهم کشور علی رغم حملات خصمانه زیربنایی و تامین نیازهای حیاتی و تداوم اداره کشور در شرایط مختلف است .

در ادامه امام جمعه خورموج طی سخنانی بیان کرد: دانش آموزان امروز لازم است با تاسی از دانش آموزان دیروز جامعه اسلامی مان در سنگر  علم و دانش بکوشند تا بدین وسیله بتوانند در مقابل تهدیدات دشمن سربلند بیرون بیایند .

حجت الاسلام زاهد دوست در ادامه افزود : امام خمینی آن زمان که در سال 42 از ایران تبعید شدند فرمودند سربازان من در گهواره ها هستند و دیدید که در انقلاب 1357هیمن نوجوانان و جوانان بودند که به یاری امام آمدند و حکومت 2500ساله شاهنشاهی را برچیدند و همچنین در 13 آبان 1358 همین دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام بودند که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند که امام در این باره فرمودند انقلابی مهمتر از انقلاب اول صورت گرفته است.

ارسال نظرات