خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین در بازدید از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج؛

رویداد دیجیتال بسیج، اقدامی هدفمند در شناسایی استعداد های فضای مجازی

فرمانی گفت: اقدام متولیان این رویداد بسیار قابل تقدیر است چرا که فکر و ذهن دانش آموزان و جوانان را هدفمندانه آماده ورود به عرصه تولید محتوای دیجیتال می کند.
کد خبر: ۹۳۸۷۲۴۷
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

قزوین_علی فرمانی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در حاشیه بازدید از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به برگزاری این رویداد بیان کرد: در بحث ریل گذاری توسعه باید قدم های موثری برداشت که این امر شامل دو بخش است.

وی گفت: بخشی از این اقدامات شامل اموری همچون آسفالت خیابان ها و معابر، پاکسازی و بهداشت شهر است که برای مردم قابل لمس است و بخشی از این فعالیت ها شامل اموری است که دیده نمی شود بلکه اثرات این اقدامات برای جامعه قابل لمس است.

عضو شورای شهر قزوین با توجه به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: بی شک فضای مجازی و رسانه ها نقش مهمی در جامعه دارند و امروز فضای مجازی بخش لاینفک زندگی مردم شده است.

فرمانی با اشاره به فضای صمیمی این رویداد عنوان کرد: حضور نوجوانان و جوانان در این رویداد نویدبخش ورود پرشور نسل انقلابی به عرصه های سازندگی و توسعه کشور است. اما اقدام متولیان این رویداد بسیار قابل تقدیر است چرا که فکر و ذهن دانش آموزان و جوانان را هدفمندانه آماده ورود به عرصه تولید محتوای دیجیتال می کند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت فعالان عرصه مجازی در فرهنگ سازی و توسعه شهر افزود: در حوزه توسعه شهری باید از ظرفیت بانوان و جوانان استفاده شود اما متاسفانه این ظرفیت ها مورد اغفال واقع شده اند و اعتقاد ما این است که با واگذاری اختیارات کم به جوانان می توان استعداد آنها را در بخش های مختلف مورد ارزیابی قرار داد و از ظرفیت آنها در راستای نیاز جامعه بهره مند شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار