خبرهای داغ:

گلایه مدیر آموزش و پرورش شاهرود از فعالان فضای مجازی در خصوص بازگشایی مدارس

شاهرود_ مدیر آموزش و پرورش شاهرود از نحوه کار فعالان فضای مجازی در خصوص چگونگی بازگشایی مدارس گلایه کرد و ابراز کرد: دانش آموزان باید دستکم ۲ روز در هفته در مدرسه حضور داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۸۷۲۹۴
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

گلایه مدیر آموزش و پرورش شاهرود از فعالان فضای مجازی در خصوص بازگشایی مدارسبه گزارش خبرنگار بسیج، سیدمحمد موسوی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در پژوهش سرای دانش آموزی این شهر هم ضمن تبریک روز دانش آموز گفـت: هفته گذشته پژوهش‌سرای معلم شاهرود برای چندمین بار متوالی رتبه نخست کشوری را کسب کرد.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه در مسابقات آزمایشگاهی علوم تجربی کارکنان مجموعه موفق به کسب مقام دوم شدند، افزود: در حوزه کنکور نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد رتبه‌های زیر ۲ هزار شاهرود افزایش پیدا کرد به طوری که از ۹۹ رتبه به ۱۱۲ رتبه ارتقاء یافت.
موسوی با بیان اینکه یکی از خیران برای تکمیل هنرستان دخترانه در خیابان معلم مبلغ ۲۴ میلیارد ریال اختصاص داد، اظهار کرد: در مسابقات فرهنگی، هنری و عترت، ۶۲ درصد رتبه‌های برتر کشور را دانش آموزان شاهرودی کسب کردند.
او از نحوه کار فعالان فضای مجازی در خصوص چگونگی بازگشایی مدارس گلایه کرد و ابراز کرد: دانش آموزان باید دستکم ۲ روز در هفته در مدرسه حضور داشته باشند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود هم ضمن تبریک روز شورای فرهنگ عمومی و روز دانش آموز، گفت: در هفت ماه گذشته تاکنون هفت نشست شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.
رضا مهدیان با بیان اینکه این نشست‌ها ۲۶ مصوبه داشت، افزود: برگزاری کنگره آیت الله حسینی شاهرودی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، رونمایی از کتاب، مناسبت‌های ملی و مذهبی، بهداشت و سلامت و بررسی فضای مجازی از موارد در دستور کار بود.
نود و نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با بررسی موضوعات فرهنگ عمومی و تاثیر آن در زندگی مردم، گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سفر رئیس جمهوری و مطالبات فرهنگی شهرستان برگزار شد و در پایان این نشست از ۷ دانش آموز نخبه و مقام آور المپیکی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار