خبرهای داغ:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان:

دشمن می‌خواهد در ذهن و افکار مردم تاثیر بگذارد

همدان- مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان گفت: دشمن دستاویزهایی دارد که از جمله آنها حملات سایبری و جنگ نرم است که در بسیاری از موارد دشمن می‌خواهد در ذهن و افکار مردم تاثیر بگذارد.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۱۷
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید پورحسینی در آیین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که در اردوگاه فجر همدان با حضور دانش‌آموزان بسیجی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب هشتم آبان ماه به عنوان روز پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۸ الی ۱۴ آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است، افزود: شعار امسال «پدافند پایدار و ایران پایدار» انتخاب شده و مسائل آموزشی و رزمایش در این حوزه داشتیم.

پورحسینی با اشاره به اینکه در حوزه پدافند غیرعامل سرمایه‌های کالبدی یا فیزیکی همچون پل‌ها، سدها، پتروشیمی‌ها و ... را داریم که خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: دومین دارایی که برای ما اهمیت بالایی دارد نیروی انسانی و نخبگان است که می‌توانند برای ما اثرگذار و نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی رهبر معظم انقلاب ناتوی فرهنگی و یا هجمه فرهنگی را مطرح می‌کند که به عنوان جدیدترین دارایی در سایبری به آن پرداخته می‌شود، ابراز داشت: دشمن دستاویزهایی دارد که از جمله آنها حملات سایبری و جنگ نرم است که در بسیاری از موارد دشمن می‌خواهد در ذهن و افکار مردم تاثیر بگذارد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان ادامه داد: همواره باید به خاطر داشته باشیم که مردم به عنوان ولی نعمت و پشتیبان ما هستند.

وی با بیان اینکه دشمن از این بستر ناراحت است و سعی در حمله کردن به زیرساخت‌های ما دارد، اضافه کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر این است که در فضای مجازی ما بیشترین توجه را داشته باشیم و در حوزه سایبری کمک کنیم و در کارگروه‌هایی که در این زمینه داریم پیگیر امور هستند.

پورحسینی گفت: بزرگ‌ترین عملیات پدافندی که به فرمان امام (ره) شکل گرفت، بسیج عمومی بود که در بحث پدافندی و مدیریت بحران ما، بسیج وارد شده و مشکل حل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات