خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

همدان-سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۳۶
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

ملت عزیز ایران!

مردم انقلابی همدان!

یوم الله ۱۳ آبان شناسنامه مجاهدت و قیام شما مردم بزرگ در قرن حاضر است. سه واقعه مهم در این روز اتفاق افتاده است. نخست در سال ۱۳۴۳ با تبعید امام خمینی رحمت الله علیه به ترکیه، به عنوان تسریع در آغاز نهضت الهی ملت ایران؛ رویداد دوم، به شهادت رساندن دانش‌آموزان تهرانی در سال ۱۳۵۷ و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی و پایان حضور سیاسی آمریکای جهانخوار در این مرز و بوم در سال ۱۳۵۸ است که امام راحل عظیم الشأن از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند؛ و اینک بعد از گذشت ۵۷ سال از نخستین واقعه‌ی این روز، ملت عزیز ایران با رشد و بالندگی در همه عرصه‌ها و به برکت مجاهدت شهیدان و ایثارگران به قله‌های بلندی از پیشرفت دست یافته است و استقلال و آزادی خود را از دست استعمارگران جهانی و دست نشانده‌های آنان در منطقه، تحکیم نموده است.

بار دیگر تاکید می‌کنیم که تنها راه سعادت این ملت به عنوان الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان عالم، حضور در صراط مستقیم انقلاب اسلامی و پیروی از اندیشه‌های حضرت امام روح الله رحمت الله علیه و منویات حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی است.

در خاتمه همه عزیزان را به حضور باشکوه در راهپیمایی خروشان سیزدهم آبان دعوت می‌نماییم؛ و السلام علی عبادالله الصالحین

سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

ارسال نظرات