مسؤل دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان:

دانش آموز انقلابی ولایت مدار و استکبارستیز است

مهرستان/ خشرو گفت: شهید فهمیده با قلبی بزرگ و اعتقادی راسخ با پیروی از مولایش سیدالشهدا در مقابل دشمن ایستاد و شربت شهادت نوشید و این شهید بزرگوار با گذشت از جانش امروز بهترین الگو برای دانش آموزان عصرکنونی است.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۷۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی  مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان در جمعی  دانش آموزان این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و نام شهدا قشر دانش آموز گفت: ازتاریخ ۷ آبان تا ۱۳ آبان در تقویم کشور هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده و دربین این هفته روز ۸ آبان سالروز شهادت شهیدفهمیده می باشد‌‌.

حجت الاسلام وحید خوشرو افزود: گرچه شهید فهمیده ۱۳سال بیشترسن نداشت اما با قلبی بزرگ و اعتقادی راسخ با پیروی از مولایش سیدالشهدا در مقابل دشمن ایستاد و شربت شهادت نوشید و این شهید بزرگوار با گذشت از جانش امروز بهترین الگو برای دانش آموزان عصرکنونی است.

وی در ادامه به سخن حضرت آقا در این باره اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این سالها بارها تاکیدداشتند بر تربیت دانش آموزان انقلابی و این دانش آموز انقلابی، ویژگی هایی از جمله ولایت مدار بودن و استکبارستیزبودن دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار