افتتاح نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در زابل

زابل/ بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج زابل در دبیرستان دخترانه علوم معارف افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۴۰۰
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

 به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، جانشین ناحیه مقاومت بسیج زابل در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: یکی از مهمترین الزامات برای دستیابی به استقلال کشور و پیشرفت علمی توجه به جوانان و استفاده از توان علمی آنان است و از این رو دانش آموزان با روحیه ابتکاری دست به ابداعات و ابتکارات جدید بزنند .

سرهنگ پاسدار سید رضا حسینی با بیان اینکه بسیج در عرصه های علمی و فرهنگی و اجتماعی و ورزشی پیشگام بوده است تاکید کرد: علم ، تربیت و بصیرت ملام اصلی است که باید در بین همگان بویژه دانش آموزان و بسیجیان مبنای کار قرار گیرد و در این زمینه نقش آموزش و پرورش نقش بسیار موثری است.

فرمانده حوزه دانش آموزی پیروان فاطمه نیز در این مراسم گفت: این نمایشگاه با هدف کشف استعدادهای دانش آموزان برپا و آثار دانش آموزان در معرض دید قرار گرفت . وی افزود غرفه های مختلفی در نمایشگاه شامل غرفه شهدای دانش آموز ، صنایع دستی ، غرفه استکبار ستیزی ، نقاشی در خصوص سیزده آبانماه اجرا شد .

خواهر پاسدارفتحی ادامه داد: از دیگر برنامه های این نمایشگاه اجرای برنامه های فرهنگی ، اجرای گروه سرود که توانمندی و هنر دانش آموزان بسیجی به نماینده گذاشته خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار