مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

حفظ عزت کشور و گذر از مشکلات نیازمند الگوگیری از شهداست

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، شهدا را چراغ هدایت خواند و گفت: حفظ عزت کشور و گذر از مشکلات نیازمند الگوگیری از شهداست.
کد خبر: ۹۳۸۷۴۲۴
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگذاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در جمع دانش آموزان بسیجی دبیرستان مصطفی خمینی(ره) میانه با اشاره به نقش آفرینی و ایثار رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس و در مقابله با داعش، اظهار داشت: این امنیت، عزت و آسایش امروز ما به برکت انقلاب، ولایت، ایثارگری مجاهدان و خون پاک شهیدان است.
وی نقش پررنگ و حماسی دانش آموزان در دوران دفاع مقدس را متذکر شد و افزود: امثال شهید فهمیده با ولایت مداری و به خاطر اطاعت از امر امام خمینی(ره) در عین سن و سال کمی که داشتند، عاشقانه و با معرفتی بسیار فراتر از سن و سالشان در جبهه ها حضور یافته و خون پاکشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و نشان دادند که وارستگی، عقل، معرفت و ایمان، سن و سال نمی شناسد.
حجت الاسلام مهدی نیا با بیان اینکه شما دانش آموزان، فرزندان اسلام و قرآنید و باید رهروان راه شهدا باشید، پایبندی به نماز و حرکت در مسیر رهبری را تنها مسیر عزت آفرینی برای کشور و حرکت در مسیر خواست شهدا دانست و تصریح کرد: امروز دشمنان در پی به ذلت کشاندن ما هستند و استمرار راه شهدا با اقامه فرایض دینی، استقامت، دشمن شناسی و ایستادگی در برابر استکبار حاصل خواهد شد.
آیین گرامیداشت هفته استکبار ستیزی با شرکت جمعی از دانش آموزان بسیجی و ستاد برگزاری طرح شهید بهنام محمدی در دبیرستان شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار