خبرهای داغ:

تمرینات فوتسال در روستا لاسجرد برگزار شد

به همت پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله لاسجرد در شهرستان سرخه تمرینات و مسابقات فوتسال ویژه بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۴۸۴
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مسابقات ورزشی ویژه رده سنی نونهالان پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله لاسجرد در شهرستان سرخه برگزار شد.

معینی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله لاسجرد در حاشیه برگزاری برنامه های ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب نیز تاکید کرده اند، دو موضوع تحصیل و ورزش در کنار تهذیب در جوانان بسیار حائز اهمیت بوده و برنامه ریزی و تلاش در این عرصه‌ها جامعه‌ای سالم و با نشاط به وجود می‌آورد.

او افزود: توسعه ورزش همگانی موضوع با ارزش و حائز اهمیت بوده و باید به‌طور جدی این موضوع مورد توجه قرار گیرد. در این جهت برنامه های ورزشی ویژه بسیجیان در رده های مختلف سنی در نظر گرفته شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله لاسجرد در ادامه اضافه کرد: خانواده‌ها و والدین برای ترویج ورزش در بین فرزندان خود باید تلاش کنند ورزش کردن را مانند خوردن غذای روزانه برای کودکان خود تبلیغ کنند.

معینی عنوان کرد: در این دوره تمرینات فوتسال ویژه بسیجیان برگزار شد و امید است بتوانند در سطح پایگاه های شهرستان و استان با رقبای خود به رقابت بپردازند.

او در خاتمه گفت: اهمیت یه ورزش های همگانی جزء برنامه های ورزشی بسیج است که تمام آحاد مردم انشاالله حضور فعالی داشته باشند و بتوانیم از اجرای این ورزشی ها و خانواده سالم در جامع داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار