خبرهای داغ:

ویژه برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی در روستا لاسجرد برگزار شد

با هدف جذب هرچه بیش تر بسیجیان به سمت برنامه های ورزشی و فرهنگی اقدامات و برنامه ریزی های مختلف به همت پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه انجام شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۵۳۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ویژه برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی به همت بسیجیان پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد در شهرستان سرخه انجام می گیرد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در شهرستان سرخه در حاشیه اجرای این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه اظهار کرد: در طول سال این پایگاه در مناسبت های مختلف ویژه برنامه هایی را تدارک دیده و برگزار می کند و خوشبختانه بسیجیان از این برنامه ها به خوبی استقبال می کنند.

او افزود: در این راستا در جهت تامین سلامت بسیجیان و ترغیب آن ها به سمت ورزش، جلسه هم اندیشی با دهیار روستا و هماهنگی های لازم با مربی والیبال و سرویس ایاب و ذهاب مربی جهت افتتاح سالن ورزشی و تداوم تیم والیبال شهید امرالله شهروی در سالن لاسجرد انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در ادامه اضافه کرد: جشن " مادر کودک کتاب " نوگلان پیش دبستانی مهر و ماه روستای لاسجرد باهمکاری کتابخانه شهید غلامرضا شهروی با محوریت قصه گویی با موضوع پیامبر خوبی ها، معرفی منابع کودک جشنواره کتابخوانی رضوی و اهدای کتاب به نوگلان، شعر خوانی همراه نقاشی کودکان از دیگر برنامه های اجرایی بود.

شهادت خاطرنشان کرد: کمک های نقدی مردمی به مبلغ 30 میلیون ریال جهت تهیه برنج و استفاده در مناسبت های مختلف از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

او بیان داشت: پایگاه آمنه (س) از سال 93 تا کنون در زمینه کارهای هنری ( خیاطی، قلاب بافی و میناکاری) فعالیت گسترده ای داشته است که با استقبال گرم بسیجیان و عموم مردم نیز همراه بوده است، در این راستا کارآفرینان در این عرصه ها موفق به کسب درآمد شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار