خبرهای داغ:
پیام فرمانده سپاه نینوا به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان

سردار ملک شاهکوهی به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان پیامی صادر کرد

کد خبر: ۹۳۸۷۵۸۴
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

سردار ملک شاهکوهی به مناسبت فرا رسیدن 13ابان پیامی صادر کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در پیامی فرا رسیدن 13 آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

"سیزدهم آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز مقابله حق و باطل بوده است. در این روز یکباره به حیات سیاسی مملو از خباثت آمریکا و عملکرد سازمان جهنمی سیا در ایران خاتمه داده شد و مزدورانی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی دائما به فتنه انگیزی و ماجراجویی علیه نهضت اسلامی ایران مشغول بودند به گروگان گرفته شدند و لانه پر از فساد و جاسوسی آنان که به اشتباه (سفارت) لقب گرفته بود تعطیل گردید.

مجموعه رویدادهای این روز تاریخی پیام ها و درس های فراوانی برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد که عصاره آن ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان بخصوص لزوم هوشمندی نسل جوان و خودباوری و اتکا به نفس آنان در مقابله با دسایس و فتنه ها و دفاع از مرزهای جغرافیایی ، عقیدتی و فرهنگی و همچنین تلاش در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار افزون تر می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این ایام ؛ سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی و هفته بسیج دانش آموزی را به آحاد بسیجیان استان تبریک و تهنیت عرض میکنم ."

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها