مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان سمنان از آزادی ۲۳ زندانی همزمان با سفر رییس جمهور به این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۱۹
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

آزادی ۲۳ زندانی همزمان با سفر رییس جمهور به استان سمنانمهدی سعدی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: همزمان با سفر حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی به این استان، ۲۳ زندانی از زندان‌های استان سمنان آزاد می‌شوند.
او افزود: با استفاده از ظرفیت جهادی و انقلابی مسئول ستاد دیه استان سیدهادی نقیبی، بسیج حقوق دانان و مشارکت خیرین، با تامین بخش عمده‌ای از بدهی ۱۲ میلیارد ریالی ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد، زمینه آزادی این محکومان میسر شده است.
مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان سمنان گفت: مجموعاً با این اقدام زمینه آزادی تعداد ۶۲ زندانی از ابتدای امسال تاکنون فراهم شد.
سعدی درخصوص آزادی زندانیان جرائم عمد بی بضاعت بیان کرد: به میمنت ورود رییس جمهور به سمنان، ۱۳ نفر از زندانیان جرائم عمد که با تشخیص مددکاران زندان‌ها متنبه شده‌اند و مسیر درست زندگی را برگزیده‌اند با مشارکت یکی از نیکوکاران استان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
او در ادامه از رشد ۱۹ درصدی آزادسازی جرائم غیرعمد نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش ستاد دیه و مشارکت خیرین ۵۴ زندانی با مجموع بدهی بیش از ۹۲ میلیارد ریال و ۸ زندانی نیز با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها