قدردانی نماینده مجلس از سپاه؛ "خلیج فارس و دریای عمان، دیگر جولانگاه دولتهای شرور نخواهد شد"

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در واکنش به نجات نفتکش ایرانی از دزدان دریایی آمریکا اعلام کرد؛ ایران در بالاترین سطح آمادگی دفاعی است و دیگر از خیلج فارس تا دریای عمان، جایگاه جولان دزدان دریایی و دولت های شرور نخواهد بود.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۲۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری بسیج: "وحید جلال زاده"، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ضمن قدردانی از نیروهای دریایی سپاه پاسداران، برای نجات نفتکش ایرانی از ارتش تروریست آمریکا اظهار داشت: این اقدام شجاعانه منطبق با روحیه و منش انقلابی در برابر نظام‌سلطه می باشد.

متن پیام این‌ نماینده مجلس به شرح زیر است:

"بسمه تعالی"

برادر ارجمند "سردار سرافراز اسلام تنگسیری"، فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،

سلام علیکم:

اقدام شجاعانه، حق طلبانه و توأم با اقتدار پاسداران وطن دقیقا منطبق با روحیه و منش انقلاب اسلامی در مقابله با نظام سلطه و خلق و خوی متکبرانه آمریکایی است. پهنه وسیع آب‌های خلیج فارس و دریای عمان جایگاه جولان دزدان دریایی و دولت‌های شروری که آبرویشان در اقصی نقاط عالم بر بادرفته است، نیست.

آمریکا باید بداند که زمان بزن‌در رو گذشته است و ایران اسلامی در بالاترین سطح آمادگی دفاعی است و فرزندان ملت دلاور ایران همواره در صحنه جهاد و مقاومت و دستیابی به قله‌های بلند رشادت حاضرند و آماده دفاع از حریم مرزهای ایران عزیز اسلامی مان بروز و ظهوردارند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن تبریک این آمادگی و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی قدردانی خویش را از چنین روحیه و فداکاری اعلام می دارد و مزید توفیقات نیروهای مسلح، بویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از خداوند قادر متعال خواهان است.

وحید جلال زاده:

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

ارسال نظرات