خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی؛

با خانواده شهدای دانش آموز شهرستان مهر دیدار و از آنان سرکشی شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، فرمانده سپاه شهرستان مهر با خانواده شهدای دانش آموز شهرستان مهر دیدار و از آنان سرکشی کرد.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۲۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، فرمانده سپاه شهرستان مهر به همراه فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان و جمعی از ایثارگران با دو خانواده شهدای دانش آموز شهرستان، شهید محمد عباسی از روستای نورآباد و شهید ایرج فریدون نژاد از روستای فاریاب دیدار نمودند.
سرهنگ گله داریان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: عزت و افتخار مردم ایران مدیون جانفشانی های شهدای گرانقدر است.
فرمانده سپاه شهرستان مهر اظهار داشت: عزت و افتخار مردم ایران و پایداری نظام جمهوری اسلامی مدیون جانفشانی های شهدای گرانقدر است و وظیفه ماست که خانواده‌های معظم آنها را پیوسته تکریم کنیم.
وی در ادامه افزود: شهدای گرانقدر مشعل های فروزانی هستند که ما برای این که در گذرگاه های پر پیچ و خم زندگی راه را گم نکنیم محتاج آنیم که از نورانیت آنها استفاده کنیم.
در پایان با اهداء هدایایی از خانواده این شهدای عزیز تجلیل بعمل آمد.
شایان ذکر است شهید ایرج فریدون نژاد در تاریخ ۱۳۶۴/۳/۱ در منطقه عملیاتی اروندکنار و شهید محمد عباسی در تاریخ ۱۳۶۱/۷/۱۲ در منطقه عملیاتی کوشک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار