در بیانیه فرماندهی سپاه چالدران به مناسبت 13 آبان سالروز مبارزه با استکبار آمده است: 13 آبان بیانگر عمق بصیرت ملت ایران است.
کد خبر: ۹۳۸۷۷۰۴
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، فرماندهی سپاه چالدران به مناسبت 13 آبان سالروز مبارزه با استکبار بیانیه صادر کرد.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان وقایع سه گانه بزرگی را برای حافظه تاریخ تداعی می کند که هر سه مثلثی از اخطار تاریخ به آیندگان مسیر پرپیچ و خم مبارزه ی اراده ها تشکیل می دهند.

کاپیتولاسیون، دانش آموز، استکبار، این ها کلید واژگانی آشنا در ذهن ملت ایران است، به طوری که در این روز ملت ایران اثبات کردند که بازیچه دستان سیاس روباهان پیر انگلیس و چپاولگران استعمارگر  نخواهند شد.

در این روز،فریاد قرآن از لسان پیر خمین به جان بیدار ملت آگاه اثر کرد و تبعید هم نتوانست آن دم مسیحایی را از کوچه به کوچه ایران قطع کند.مگر نبود آن دانش آموزانی که درس دلداگی را با خون خود انشاء کردند و رسوایی رژیم دست نشانده آمریکا را به اثبات رساندند، اما گویی جامعه ی رو به جلو و آگاه به این متوقف نماند و نمی ماند، دانشجویان، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول رقم زدند و دنیا تنها نظاره گر شگفتی عزم ملت ایران مانده.

آری، ابتدای راه بود و امروز در ادامه آن به مقصد نهایی نزدیک تر از دیروزیم.ما گواه ان تستقیموا تفلحوا هستیم،ما ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم را عمل کردیم،ما صدای اذان اسلام در گوش خواب گرفته ی قرن بعد از رسول خداییم و دلدادهء راه امام عصر (عج) دست در دست ولایت اهداف خود را دنبال میکنیم.

1.ما تا نابودی کامل اسکتبار جهانی، دست از مبارزه و مجاهدت برنداشته و تا آخرین نفس ،ادامه دهنده راه شهیدان خواهیم بود.

2.نظام اسلامی ایران،انقلابی جدید و طرحی عملی در دنیا به اثبات رسانده است که با تمام مشکلات داخلی و تحریم های خارجی و مسائل رنجاننده معیشتی و اقتصادی که دشمنانمان رقم زده اند، مسیر اصلی و هدف نهایی و آرمان طیبه خود را فراموش نکرده و علاوه بر فائق آمدن بر این مشکلات،جهان را با طلیعه میراث مستضعفین آشنا خواهیم کرد و به زانو نشاندن استکبار جهانی را به دنیا نشان خواهیم داد.

.3نتیجه چهار دهه مقاومت و ایستادگی زیر سایه ولایت،درخت تنومند و پر شاخ و برگی از علم و ایمان و آزادگی شده است که چشم دشمنان و استعمارگران داخلی و خارجی به ظاهر خیرخواه ملت را کور و زبانشان را کوتاه کرده و  اما این کلام امام را که فرمود تا مبارزه هست ما هم هستیم از خاطرمان گم نمیشود و اعلام میداریم ان شاءالله به توفیق الهی و منت او،فتنه های آخرالزمانی را شناخته و پشتیبان ولایت فقیه می مانیم.

4.ما حجتی آشکار برای دلهای بیدار و چشم های بصیر جهان ایم،اگر امروز دشمن با شعله ور کردن احساسات کشورهای منطقه به دنبال جهت دهی خاص به مطالبات ملتهای مظلوم شده، منتظر مکر الهی باشند که درکارنامه شرمساری های خود ننگ یک شکست دیگر ثبت شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات