خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در گفت و گو با بسیج:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی گفت: اقدام سپاه پاسداران در بازپس گیری نفتکش ایرانی یکبار دیگر نشان داد جمهوری اسلامی هیچ هراسی از نام امریکا ندارد.
کد خبر: ۹۳۸۷۷۶۰
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

حجت الاسلام رستم ممی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی ضمن اشاره به انتشار خبر بازپس گیری نفت کش ایرانی از ارتش امریکا در دریای عمان و مصادف شدن این ماجرا با سالروزتسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان افزود: سانسور خبری اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران در دریای عمان و شکست مفتضحانه امریکا در این عملیات توسط رسانه های جمعی در دنیا که ادعای ازادی بیان را دارند نشان از ترس این رسانه ها دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن اشاره به مسئله اسکتبار ستیزی در اسلام بیان کرد: ما از صدر اسلام شاهد مبارزه ائمه(ع) با مستکبرین دوران خود بوده ایم و از همان ابتدا پیامبر گرامی اسلام مامور به مبارزه با طاغوت و اسکتبار شده بود.

حجت الاسلام ممی زاده ادامه داد: در دوران کنونی نیز هر کشوری که به استکبار جهانی اعتماد نموده قطعا متضرر گردیده و تاریخ گواه این مسئله بوده است که در طول سالیان متمادی کدام کشورها و حکومت ها مورد غارت استعمارگران و مستکبرین قرار گرفته اند.

وی همچنین ضمن اشاره به فرمایش تاریخی امام ره که امریکا را شیطان بزرگ خوانده اند عنوان داشت: چرایی این قضیه انجایی مشخص می شود که ما با مطالعه تاریخ مشاهده می کنیم که هرجایی نشانی از جنگ و غارت و چپاول باشد جای پای امریکا نیز در میان است.

مسئول نمایندگی بسیج دانشجویی استان اضافه کرد: البته در 13 ابان دو اتفاق دیگر نیز رخ داده است اما انچه که بیشتر از هر مسئله دیگری جلوه نمود مسئله تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام بود که خود این مسئله بیانگر نقش دانشجو در هر جامعه ای و هر دورانی دارد که می بایست در جای خود مورد بحث قرار گیرد.

حجت الاسلام ممی زاده در پایان ضمن اشاره مجدد به فرمایشات رهبر انقلاب در طی چندین سال گذشته در ماجرای مذاکرات هسته ای و اعتماد به امریکا تاکید کرد: اینکه یک عده فکر می کنند مشکلات ما در گرو ارتباط با امریکا حل خواهد شد اشتباه است و بارها نقض این مسئله را در فرمایشات رهبری نیز مشاهده کرده ایم.

ارسال نظرات