خبرهای داغ:
راهپیمایی به مناسبت 13 آبانماه روز مبارزه با استتکبار جهانی در بویین میاندشت
راهپیمایی و گرامیداشت یوم الله 13 آبانکماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانهی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در بویین میاندشت با حضور دانش آموزان و آحاد مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۱۴
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بویین میاندشت،راهپیمایی و گرامیداشت یوم الله 13 آبانکماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانهی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در بویین میاندشت با حضور دانش آموزان و آحاد مردم برگزار گردید.

در ادامه ی این برنامه امام جمعه شهرستان حاج آقا اسکندری ،یاد و خاطره ی شهدای دانش آموز کشور و شهرستان را گرامی داشتند و همچنین هفتهی بسیج دانش آموزی را تبریک گفتند.

ایشان خاطر نشان کردند:داانش آموزان امروز با تحصیل و کسب مقام های علمی میتوانند ادامه دهندهی راه شهدا در مقابل دشمن باشند ایشان در ادامه بیان داشتند در جهان امروز کسب علوم مختلف میتواند یک نبرد بر علیه دشمنان این نظام و انقلاب باشند همچنین ایشان از کسب افتخار آفرینی تعداد کثیری ازدانش آموزان شهرستان در جهت پذیرفته شدن در رشته های برتر و دانشگاه های برتر راتبریک گفتند .در پایان این برنامه با بیان قطعنامه به منتاسبت یوم الله 13 آبان پایان یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها