رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی:

گفتمان مبارزه با استکبار ادامه دارد

حجت الاسلام جواد نیک بین،رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی، مبارزه با استکبار جهانی است که همواره ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۳۴
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،حجت الاسلام جواد نیک بین،رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: گفتمان محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی، مبارزه با استکبار جهانی است که همواره ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام جواد نیک بین روز با اشاره به اهمیت تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که از سوی امام راحل (ره) به انقلاب دوم تعبیر شد، گفت: تا زمانی که دشمنان مستکبر وجود داشته باشند، مبارزه همچنان وجود خواهد داشت.

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مبارزه جمهوری اسلامی با استکبار از زمان آغاز نهضت انقلاب اسلامی تاکنون، بی وقفه ادامه داشته است و تنها شیوه آن به اقتضای شرایط متفاوت بوده است.

وی گفت: در آن زمان با حضور مردم ستمدیده در خیابان‌ها تفکر انقلاب شکل گرفت و اجرا شد و در حال حاضر نوع گفتمان و سیاست گذاری های نظام اسلامی شیوه مبارزه با استکبار جهانی را رقم می زند.

حجت الاسلام نیک بین افزود: امروز با گفتمان مردمسالاری دینی باید با گفتمان لیبرالی و سرمایه داری مقابله کنیم تا مردمسالاری دینی نه تنها در جمهوری اسلامی، بلکه در سراسر کشورهای اسلامی حاکم شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه معلمان و فرهنگیان نباید اجازه دهند گفتمان انقلابی در میان نسل نوجوان و جوان کمرنگ شود، تاکید کرد: معلمان و دانش آموزان باید تلاش کنند که این گفتمان اصلی انقلاب را زنده نگه دارند.

نماینده کاشمردر پایان با بیان اینکه دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور و یکی از اقشار مؤثر، همواره در جامعه نقش‌ آفرین بوده‌اند؛ گفت: باید در میان نسل جدید گفتمان انقلاب به خوبی تبیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار