تجمع دانش آموزان در قصرقند

قصرقند/ مراسم ۱۳ آبان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین در مدرسه آفرینش شهرستان قصرقند برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۹۴
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان مراسم تجمع دانش آموزی در مدرسه آفرینش شهرستان قصرقند برگزار شد.

 فرمانده سپاه قصرقند در این مراسم گفت: ملت شریف ایران با حضور همیشگی خود در مراسم ملی و مذهبی به همه جهانیان ثابت کردند که حامی ولایت فقیه هستند و سروری و آقایی جهان تنها برازنده آنها است.

سرگرد پاسدار حسین اربابی افزود: دشمنان مستکبر خوی سلطه گری دارند و دنبال این هستند که دولت ها را تحت سلطه خود در بیاورند اما باید بدانند که ایران اسلامی تحت سطله هیچ کشوری نخواهد رفت.

وی ادامه داد: مردم ما طعم شیرینی اسلام و انقلابی را که آنها را عزتمند و سرافراز کرده چشیده و تلخی اقدامات دشمن را درک کرده اند و با وجود از سرگذراندن مشکلات فراوان با روحیه انقلابی، استکبار ستیز هستند.

این مسئول  ضمن تقدیر از حضور انقلابی و پر شور شهروندان و دانش آموزان شهرستان قصرقند در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، بیان کرد: مردم شهرستان قصرقند با رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی با حضوری پر شور راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی را برگزارکردند

همچنین فرماندار شهرستان قصرقند نیز در حاشیه این آیین اظهار داشت: مردم ما در همه مقاطع به ویژه ۱۳ آبان که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در صحنه حضور فعال دارند.

مرتضی سایگانی گفت: بیماری کرونا با تمام محدودیت هایی که برای ما ایجاد کرده مانع از برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان نشد و شاهد حضور پرشور مردم شهرستان همزمان با سایر شهرهای کشور هستیم.

وی افزود: ظلم ستیزی در همه نسل ها به ویژه در جوانان و نوجوانان ایرانی نهادینه شده است.

این مسئول تصریح کرد: آمریکا در قضیه نفتکش ها بازنده بود و نمی تواند این فضاحت را انکار کند، مستندات و فیلم های زیادی از صحنه سرقت تروریستی موجود است که نیروهای دریایی جان بر کف سپاه نفتکش ایرانی را با اقتدار پس گرفتند.

در پایان برنامه زنگ استکبار ستیزی توسط مسئولین نواخته شد.

ارسال نظرات