نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی:

دوران آقایی امریکاه در منطقه به سر رسیده است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار کشور گفت: امروز ما دیگر نگران قدرت آمریکا نیستیم و از آنها نمی‌ترسیم.
کد خبر: ۹۳۸۷۹۱۷
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخارگ:عبدالکریم جمیری با حضور در  جزیره خارگ اظهار داشت: همواره حضور شما در این جزیره موجب امنیت و آرامش و پاسداری از منابع ملی برای این سرزمین و مردم گرانقدر ایران اسلامی بوده است.

وی اضافه کرد: روز مبارزه با استکبار جهانی، روز تاریخی مقابله جدی مردم ایران اسلامی با آمریکای جنایتکار، تداعی‌گر خاطرات ارزشمند و روایتگر عظمت این مردم گرانقدر است که دیروز کجا بودند و امروز در کجا قرار دارند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: یک روز ایادی و دست نشانده‌های آمریکای جنایتکار در این سرزمین اجازه نفس کشیدن به مردم ما نمی‌دادند، تمام ذخایر ما را می‌بردند و مردم را در حد اعلا تحقیر می‌کردند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی پا بر گلوی مردم گذاشته بود و با دست نشاندگان خود در این سرزمین بر منطقه حکومت می‌کرد و خوی استکباری خود را متجلی می‌کرد.

جمیری افزود: آمریکایی‌ها در این منطقه یکه تاز میدان بودند و به هیچکس فرصت اعتراض و مقابله نمی‌دادند اما این مردم معتقد، به رهبری امام عظیم الشان و راحلمان نظامی را مستقر کردند که بالاترین ماموریتش استقرار عدالت و مبارزه با ظالم و استعمار و استثمار بوده و هست.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مردم انقلاب کردند تا با ظالمین مقابله کنند و نه تنها مردم ایران، بلکه مستضعفان عالم را از دست این جنایتکاران علیه بشریت نجات بدهند.

وی ادامه داد: یک روز دانشجویان پیرو خط امام جاسوس‌خانه آمریکا را به تسخیر درآوردند و با اسنادی که از این جاسوس‌خانه به دست آمد مشخص شد که آنها چه جنایاتی علیه این مردم رقم زده‌اند.

جمیری گفت: این حرکت دانشجویان مورد تأیید امام استکبارستیز ما قرار می‌گیرد و انقلاب دوم نامگذاری می‌شود، آمریکایی که با خوی استکباری خود در منطقه یکه تازی می‌کرد به جایی رسید که مردم عالم شاهد افول آن باشند و از آن جایگاه استکباری به ذلت بیفتد.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای رسیدن به منافع خودشان از هیچ جنایتی فروگذار نکردند، در بیش از ۶۰ کشور جنگ راه انداختند و به مردم آسیب جدی رساندند و هنوز هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: اما با حرکت امام عزیز و رهبر معظم، هر آنچه در عرصه سیاسی نظامی و رسانه‌ای داشتند به میدان آوردند و نه تنها به موفقیتی نرسیدند بلکه عظمت این مردم بزرگ در چشم دنیا بیشتر شد. هر حرکت آنها می‌توانست یک انقلاب و یک کشور را ساقط کند ولی این مردم امروز قدرتمندتر از هر موقعی جلوی آمریکای جنایتکار ایستاده‌اند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: داعش را برای تفرقه و دو دستگی و از بین بردن امت اسلامی علم می‌کنند ولی با همت و جهاد سردار عزیزمان آنها ناکام ماندند. هیچکدام از توطئه‌های آنها نتوانسته این مردم را به عقب گرد وادار کند.

وی اضافه کرد: امروز آمریکا کارش به جایی رسیده که دست به دزدی دریایی می‌زند، این ناشی از خوی استکباری و سودجویانه اوست که توان مقابله با این نظام مقدس و مردم قدرتمند را ندارد و ذلیلانه دست به دزدی دریایی می‌زند و همچون گذشته با سربازان رشید ایران اسلامی مواجه شد و با حضور مقتدرانه پاسداران عظیم القدر ایران اسلامی پوزه آنها به خاک مالیده شد. امروز ما دیگر نگران قدرت آمریکا نیستیم و از آنها نمی‌ترسیم.

جمیری گفت: ما روزی که هیچ توان نظامی و تسلیحاتی نداشتیم با دست خالی هشت سال در مقابل آنها ایستادیم ولی امروز که یک قدرت بلامنازع در منطقه هستیم آنها هرگز نمی‌توانند با این قدرت مقابله کنند و به ناچار دست به دزدی دریایی می‌زنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما مردم بودید که آن هیمنه و عظمت را به ذلت کشاندید با اعتقاد و ایمان راسخ به راه اسلام؛ اعتماد به این سربازان گرانقدر و سبزپوشان عزیز که امروز در اوج قدرتند. امروز شما با امید به آینده و امید اضمحلال قدرت‌ها به آن نائل می‌شویم.

وی اضافه کرد: این آمریکایی هستند که باید طعم ذلت را بچشند و مردم دنیا شاهد افول آنها باشند و شاهد سقوط خواهند بود. امروز در منطقه هر جا حرکتی کرده‌اند در عراق در سوریه در افغانستان مجبور شده‌اند ذلیلانه آنجا را ترک کنند.

جمیری خاطرنشان کرد: با حضور پاسداران و ارتشیان قدرتمند و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب دیگر در این منطقه جایی ندارند دوران آقایی آنها در منطقه به سر رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار