خبرهای داغ:
این مراسم در تاریخ سیزده آبان ماه در محل میدان انقلاب شهرستان شیروان با حضور با شکوه آحاد مردم شهید پرور شهرستان،کارکندان ادارات ، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۹۲۸
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج این مراسم در تاریخ سیزده آبان ماه در محل میدان انقلاب شهرستان شیروان با حضور با شکوه آحاد مردم شهید پرور شهرستان،کارکندان ادارات ، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.

امام جمعه شهرستان شیروان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور با شکوه مردم شهید پرور شهرستان در این مراسم روز سیزدهم آبان ماه سال 1358 را انقلاب دوم نامید که با هوشیاری دانشجویان پیرو خط امام به وقوع پیوست.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسین تکمیلی در ادامه افزودبه راستی چگونه است که نوجوانی در ابتدای زندگی به بلوغ فكری و عقیدتی می رسد و خود را در جریان انقلابی وارد می كند جریاناتی که كه لازمه آن شناخت است؟

این ها را باید در فضای فكری آن عصر و به ویژه در كلام امام خمینی(ره) جست و از میان آن پرشورترین انقلاب قرن را ساماندهی نمود.

وی ادامه داد در آن روز دانش آموزان و دانش جویان مسلمان ایرانی در خون خود وضو گرفتند و به امام خود اقتدا نمودند و در قیام نماز، تنها خدا را بزرگ و لایق بزرگی خواندند و نمازشان را، رودرروی معبود و در بهشت او سلام دادند.

امام جمعه شهرستان شیروان افزود آری سیزده آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پرخاطره است، در چنین روزی بود که فرزندان امام در مقابل دانشگاه تهران و خیابان های اطراف با شعار درود بر خمینی، مرگ بر شاه، پایه های حكومت را به لرزه در آورده و با گلوله های مأموران شاه به خاك و خون غلتیدند و دعوت حق را لبیک گفتند.

وی در پایان ضمن اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه که باعث بوجود آمدن نا امنی در منطقه غرب آسیا شده است ، آمریکا را شیطان بزرگی نامید که روز به روز به افول خود نزدیک و نزدیک تر میشود.

این مراسم در پایان با آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و سر دادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و قرائت قطع نامه  به پایان رسید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها