خبرهای داغ:
مسوول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

مسابقات کاتای انفرادی بسیجیان در قزوین برگزار می شود

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: یک دوره مسابقه کاتای انفرادی در رده های نوجوانان، جوانان و امید ویژه بسیجیان در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۸۸۰۴۵
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

قزوین_عطا باجلان مسوول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری مسابقات انفرادی کاتای بیان کرد: با نظر موافق هیئت کاراته همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تربیت بدنی سپاه حضرت صاحب الٱمر(عج) استان در نظر دارد مسابقات قهرمانی« کاتای انفرادی» را به میزبانی هیئت کاراته شهرستان قزوین برگزار کند.

وی افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در رده های نوجوان، جوانان و امید برای پسران در کمربند آزاد برگزار خواهد شد و نفرات برتر هر رده برای شرکت در مسابقات کشوری بسیج معرفی می ‌شوند.

وی در خصوص شرایط شرکت در مسابقه تصریح کرد: عضویت افراد در بسیج عادی یا فعال ثبت شده در سامانه ناب، داشتن 18 تا 20 سال برای شرکت در مسابقات رده امید، 16 و 17 سال برای رده جوانان و نیز 14 و 15 سال برای مسابقات رده نوجوانان الزامی است.

مسئول تربیت بدنی سپاه استان قزوین یادآورشد: این مسابقات روز سه شنبه 18 آبان ماه در پایگاه قهرمانان کاراته استان، خانه کاراته کای شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی واقع در ابتدای غیاث آباد مجموعه ورزشی الغدیر برگزار می شود.

وی بیان کرد: مهلت ثبت نام علاقمندان تا روز دوشنبه 17 آبان ماه تعیین شده و افراد می توانند به هیئت کاراته بسیج استان مراجعه کنند.

به گفته باجلان رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونای استان در مسابقات اجباری است. همچنین به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها