خبرهای داغ:
هادی سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

ذبح اندیشه نسل ها، از اهداف مهم جبهه استکبار است

غفاری یکی از اهداف جبهه استکبار را ذبح اندیشه نسل ها دانست و گفت: امروز جامعه نیازمند محتوایی قوی برای مقابله با این اقدام دشمن است.
کد خبر: ۹۳۸۸۰۹۳
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت غفاری، کارشناس سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در جمع بسیجیان پایگاه مهدیه حوزه حضرت فاطمه(س) ضمن گرامیداشت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد: شروع انقلاب ما با دشمن شناسی بود. دشمن شناسی این مهارت را به ما می دهد که راه مقابله با دشمن را بیاموزیم و امامین انقلاب هم در این دوران این آموزه را برای ما تبیین کردند.

غفاری افزود: خصلت استکبار, برتری جویی است. مستکبرین در قدم اول به دنبال استضعاف ملت ها هستند تا بتوانند به مقاصد خود دست پیدا کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نیروی دریایی سپاه در شب ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی سیلی محکمی بر دهان آمریکا زد. نفتکش ایرانی توسط نیروهای آمریکایی در دریای عمان ربوده می شود اما دریادلان نیروی دریایی سپاه با اقتدار نفت کش را پس گرفتند. این یعنی اقتدار که دستاورد انقلاب اسلامی است.

کارشناس سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در ادامه گفت: امروز نوک پیکان حمله فرهنگی دشمن به سوی زنان و مردان جامعه است. بعد از گذشتن ۴ دهه از انقلاب، شاهد برخی رفتارهای ضد فرهنگ در جامعه هستیم.

غفاری اضافه کرد: یکی دیگر از شیوه های دشمن برای به زانو درآوردن ما جنگ اقتصادی است. از نظر دشمن اگر ملت های انقلابی را بخواهیم به زانو دراریم باید آنچنان انها را از نظر اقتصادی تحت فشار قرار دهیم که از انقلابی گری دست بردارند.

وی اضافه کرد: قدم دوم جبهه استکبار، ذبح کردن اندیشه نسل هاست.از نمونه این اقدام خالی کردن فکر و مطالعه از دانشگاه ها است.

غفاری گفت: از ترفند های استکبار بهره برداری از زنان به نفع اهداف خود است.
در جامعه استحکام نظام خانواده حول محوریت زنان است. اگر زنان جامعه به اشتباه دچار تفکر فمنیستی غرب شوند مشکلات عدیده ای در اجتماع به وجود می آید. زنان و مردان در نظام آفرینش مکمل هم هستند. اگر استعدادهای زن و مرد در کنار هم قرار بگیرد یک پیکره واحد به نام زوج و مفهوم مقدسی به نام زندگی شکل می گیرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار