خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان گفت: به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گروه های جهادی شامل پزشک، دندان پزشک و خدمت رسان به روستای کالپوش از شهرستان میامی اعزام شدند تا به مردم خدمات رایگان ارائه دهند.
کد خبر: ۹۳۸۸۲۰۰
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های جهادی قرارگاه محرومیت زدایی اعزام گروه های جهادی در قالب تیم‌های پزشکی و خدمت رسان به مناطق محروم و کم برخوردار است گفت: این بار نیزبه همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گروه های جهادی شامل پزشک، دندان پزشک و خدمت رسان به روستای کالپوش از شهرستان میامی اعزام شدند تا به مردم خدمات رایگان ارائه دهند.
وی با بیان اینکه این اردوی جهادی در مدت 3 روز در روستای کالپوش برگزار شده است تصریح کرد: سپاه و بسیج محرومیت زدایی را به یک ماموریت برای خود تبدیل کرده زیرا عدالت اجتماعی تنها با توجه ویژه به محرومیت زدایی و در سایه مدیریت‌ جهادی میسر خواهد شد.
مهدی کاشفی با بیان اینکه در این اردوی جهادی خدمات متفاوتی به مردم منطقه کالپوش ارائه شده است اظهار داشت: ویزیت رایگان، برپایی میز خدمت، توزیع بسته های معیشتی و نوشت افزار، تعمیر لوازم خانگی و ... بخشی از خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی بوده است.
مهدی عجم مسئول بسیج اصناف استان سمنان با بیان اینکه گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی در این اردوی جهادی کار ویزیت رایگان مردم و خدمات کشیدن ،ترمیم و جرم گیری را به مردم ارائه کرده اند گفت: در مدت این اردوی سه روزه جهادی 300 نفر از مردم خدمات دندانپزشکی و 300 نفر نیز خدمات پزشکی دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه همچنین گروه هایی جهت تعمیرات لوازم خانگی، تعمیرات موبایل و مکانیک خودرو نیز در این مدت کار خدمت رسانی به مردم را انجام داده اند افزود: 55 مورد تعمیرات توسط گروه های جهادی در این اردوی جهادی صورت گرفته است.
مهدی عجم با اشاره به توزیع 200 بسته معیشتی در بین نیازمندان در روستای کالپوش افزود: همچنین 10 سری جهیزیه شامل هر سری 15 قلم کالای اساسی زندگی نیز در بین نوعروسان نیازمند توزیع شده است.
سرهنگ امامی مسئول بسیج ادارات استان با اشاره به برپایی میز خدمت در روستای کالپوش در مدت این اردوی جهادی گفت: 5 نفر از مدیران منابع طبیعی، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب و نوسازی مداری نیز با حضور در روستا کار حل مشکلات مردم به صورت حضوری را انجام داده اند.
وی افزود: حضور مدیران در مناطق محروم و شنیدن صدای مردم و مشکلات آنها تاثیر بسزایی در جلب رضایت عمومی و استحکام پیوند بین مسئولین و مردم خواهد داشت.
میغانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی نیز با اشاره به اعزام 5 گروه جهادی به منطقه کالپوش جهت خدمت رسانی به مردم گفت: حضور جوانان جهادگر در مناطق محروم در قالب گروه های جهادی و درک محرومیت و تقویت روحیه خدمت به محرومان و مستضعفان نکته مهمی است که اهمیت حضور در اردوهای جهادی را روشن تر می کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها