خبرهای داغ:

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از نمایشگاه خوشنویسی از غبار تا کتیبه در شاهرود

شاهرود_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) از نمایشگاه خوشنویسی از غبار تا کتیبه استاد برزجان در شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۸۸۳۵۷
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به همراه مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) و معاونین این بنیاد و اداره کل از نمایشگاه خوشنویسی از غبار تا کتیبه استاد حبیب الله برزجان در شاهرود بازدید کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، با اشاره به اینکه این نمایشگاه خوشنویسی مانند همه آثار خوشنویسی با معنویت و هنر توام بود، افزود: در این نمایشگاه ترکیبی از هنر نهفته کاغذسازی، پارچه و بنر و روش‌های خلاقه دیگر برای تولید آثار بی نظیر استفاده شده است.
فرشید فلاح لاله زاری افزود: سبک‌های مختلف خوشنویسی از نستعلیق و شکسته نستعلیق و نگارش با ریزترین و درشت‌ترین قلم‌ها چشم نواز و دل انگیز بود.
او با بیان اینکه هر کس از این نمایشگاه دیدن کند تا آخر عمر این نمایشگاه دل نشین و جذاب را فراموش نخواهد کرد، از هنرمندان استان که افتخار استان هستند و همچنین استاد برزجان برای برگزاری این نمایشگاه خوشنویسی برای اولین بار در شاهرود تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها