استان اردبیل:

بازدید دادستان اردبیل از پروژه پل قدس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل خواستار احداث پل قدس در موعد مقرر و به صورت استاندارد هستند.
کد خبر: ۹۳۸۸۳۹۲
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۴

بازدید دادستان اردبیل از پروژه پل قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سیدعبدالله طباطبایی :  مردم استان اردبیل خواستار احداث پل قدس در موعد مقرر و به صورت استاندارد هستند که به عنوان مدعی‌العموم از مسئولان پروژه خواستار اجرای پروژه تا 20 آذر ماه هستیم تا به مشکلات موجود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: احداث اصولی و استاندارد پروژه‌ها و توجه به نکات فنی با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه نیز از اهم مواردی است که باید مورد توجه واقع شود و در این زمینه به عنوان مدعی‌العموم پیگیری‌های لازم و منظم در دستور کار قرار گرفته است تا شاهد اجرای پروژه‌ها با در نظر گرفتن نکات فنی نیز باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: تا پایان آبان ماه یکی از لوپ‌های این پروژه زیر بار ترافیک خواهد رفت و در حال حاضر اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است که امیدواریم هر چه سریع‌تر محقق شود و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این راستا باشیم.

طباطبایی تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان ذی‌ربط به زمان‌بندی‌های اجرای پروژه‌های احداثی طبق تقویم اجرایی  توجه داشته باشند تا این پروژه در زمان معین به نتیجه برسد و شاهد کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر باشیم.

وی اظهار کرد: دستگاه قضائی اردبیل در برخورد با متخلفان هیچ گونه مماشاتی و کوتاهی انجام نخواهد داد و دادستان اردبیل به عنوان مدعی العموم تمامی نکات فنی و اجرایی پروژه را بررسی و تا زمان بهره‌برداری کامل از پروژه در کنار مردم و مسئولان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار