مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا:

فلسفه وجودی بسیج شکل گیری دولت و جامعه اسلامی است

ساری- مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا گفت:فلسفه وجودی بسیج بر اساس فلسفه وجودی شکل‌گیری انقلاب اسلامی در مسیر تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی در تمامی ابعاد و لایه‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۹۳۸۸۴۶۷
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندرانف سرهنگ مجیدرضا شعبانی مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا صبح امروز در دیدار با عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار نکا ضمن تبیین اعتقاد و ایمان به بسیج گفت: شاکله بسیج ایمان سرشار به ذات الهی است و بسیجیان عزیز خداوند را بر تمامی اعمال و رفتار خود ناظر می‌دانند.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه اعتقاد به بسیج اعتقاد به اصل انقلاب و اندیشه ناب امام عزیز است ، افزود: وظیفه ما حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا در ادامه خاطرنشان کرد: آنانی که به دنبال پیاده کردن اهداف لیبرالی و غربی خود هستند که بایستی ریشه آنان را از مسئولیت در نظام اسلامی خشکاند.

سرهنگ شعبانی فلسفه وجودی بسیج در دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و اقشار مختلف را بر اساس فلسفه وجودی شکل‌گیری انقلاب اسلامی در مسیر تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی در تمامی ابعاد و لایه‌های اجتماعی دانست و گفت: بسیج به عنوان یار، کمک کار، همراه و دلسوز در رسیدن به موفقیت‌های پیش روی دولت‌هاست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها