خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین:

امور شهری در چارچوب قانون و در راستای رضایت مردم پیگیری شود

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: باید با مدیریت صحیح نگاهی که به مجموعه دستگاه قضایی و شهرداری هست تغییر کند و امور در چارچوب قانون پیگیری شود تا به این ترتیب رضایت مردم جلب شود.
کد خبر: ۹۳۸۸۴۷۰
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، علی شعبانی در دیدار با مهدی صباغی شهردار جدید قزوین گفت: دستگاه قضایی و شهرداری ها به دلیل گستردگی خدماتی که به شهروندان ارائه می دهند بعضاً با نارضایتی هایی نیز مواجه هستند در عین حال علی رغم تمامی مسائل باید کارها به نحو احسن و در چارچوب قانون انجام شود.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در دیوان عدالت اداری بیشترین پرونده ها مربوط به شهرداری ها است که باید عوامل این موضوع نیز مورد بررسی قرار گیرد.

مقام ارشد قضایی استان قزوین با اشاره به این که قاعدتاً نواقصی در کار وجود دارد افزود: باید با مدیریت صحیح نگاهی که به مجموعه دستگاه قضایی و شهرداری هست تغییر کند و امور در چارچوب قانون پیگیری شود تا به این ترتیب رضایت مردم جلب شود.

وی همچنین بیان نمود: دستگاه قضایی استان برای حل بسیاری از مشکلات آخرین مرحله است امّا در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه مسائل و موضوعات مختلف را پیگیری کرده و برای گره گشایی از مشکلات با تمام قوا در کنار سایر دستگاه ها خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار